Szacuje się, że w 2006 roku sprzedawcy poniosą stratę rzędu 3 miliardów dolarów w wyniku ataków na eCommerce, to o 0,2 miliarda dolarów więcej niż rok wcześniej. Jeżeli natomiast chodzi o procentowy udział strat spowodowanych oszustwami w przychodach z eCommerce, to tendencja jest malejąca. Sprzedawcy oczekują, że w 2006 roku straty będą stanowić 1,4% przychodów z eCommerce, tj. mniej niż w latach poprzednich: w 2005 roku wielkość ta kształtowała się na poziomie 1,6%, w 2004 roku – 1,4%. 1,1% zaakceptowanych zamówień okazało się być fałszywymi, ta wielkość pozostaje praktycznie na niezmienionym poziomie od 3 lat (w 2005 roku była równa 1%, w 2004 roku – 1,3%).
Sprawdź także:
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …
21.11.2024 (12:16)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż poprzednia Gwiazdka. Wydatki związane z organizacją obchodów …
20.11.2024 (18:44)
– informacja prasowa
Visa jest partnerem tytularnym FIS Snowboard Alpine World Cup
FIS Snowboard Alpine World Cup rozpoczyna sezon 2024/25 z nowym wsparciem. Dziś FIS i Visa, jeden ze światowych …
20.11.2024 (18:37)
– informacja prasowa
Credit Agricole ocenione przez Fitch na A+
Agencja ratingowa Fitch Ratings przyznała Credit Agricole Bank Polska S.A. długoterminowy rating podmiotu (LT IDR) …
20.11.2024 (18:33)
– informacja prasowa
Polskie banki i ich klienci zainteresowani udziałem w procesach odbudowy Ukrainy
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Związek Banków Polskich (ZBP) zaprezentował wyniki badania dotyczącego …