Dzięki nowej usłudze Banku Zachodniego WBK nie trzeba wychodzić z domu, by wypłacić środki z przekazu Western Union (WU). Klienci Banku Zachodniego WBK mogą zrealizować przekaz Western Union przez telefon. Usługa jest bezpłatna, a kilka minut po dyspozycji pieniądze znajdują się już na rachunku.
Pod koniec listopada 2011r. Bank Zachodni WBK SA udostępnił możliwość realizacji wypłat przekazów Western Union na podstawie dyspozycji złożonej przez telefon. Usługa skierowana jest do klientów banku, którzy posiadają rachunek oraz aktywne usługi bankowości elektronicznej BZWBK24 telefon. Dzięki nowej usłudze klienci ci mogą, bez wychodzenia z domu, zrealizować przekaz WU, a środki z tytułu jego wypłaty trafią, po kilku minutach, na ich rachunek. Usługa jest bezpłatna. Zlecenia realizacji przekazu można dokonać dzwoniąc pod numer infolinii 800 240 240.
Bank Zachodni WBK SA jako pierwszy w Polsce udostępnił klientom możliwość składania telefonicznej dyspozycji realizacji przekazów Western Union. Uruchomienie usługi w nowym kanale, który jest alternatywą dla tradycyjnej wypłaty środków w placówce, jest pierwszym krokiem w trwającym procesie tworzenia samoobsługowych form realizacji przekazów.
„Już po pierwszych transakcjach realizowanych w ten sposób widzimy, że nowa usługa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy regularnie otrzymują przekazy WU. To stwarza duże szanse na powodzenie projektów, w wyniku których wdrażane będą kolejne innowacyjne rozwiązania.” – mówi Agata Nowakowska, dyrektor ds. Usług Płatniczych w Banku Zachodnim WBK S.A.
Bank Zachodni WBK SA jest jednym z największych i najstarszych partnerów Western Union w Polsce. Realizuje przekazy pieniężne w swoich oddziałach, w placówkach subagentów oraz w sieci BZWBK Partner.
Źródło: BZWBK