– Wybraliśmy agencję OS3 multimedia, ponieważ jest to firma, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie budowania wizerunku w Internecie. Stworzone przez nią strony www są wyjątkowe zarówno pod względem estetyki, funkcjonalności, jak i skuteczności. Agencja dokładnie określiła cele, jakie ma spełniać nasz serwis, informacje, które powinien zawierać oraz jaki powinien mieć układ graficzny – mówi Małgorzata Broda, kierownik działu marketingu Ceramika Pilch.
Serwis skierowany jest do osób, które planują zmienić wystrój wnętrz lub przeprowadzają remont swoich mieszkań i poszukują informacji o produktach ceramicznych oraz ciekawych rozwiązań designerskich. Internauci znajdą w serwisie wiele użytecznych narzędzi, takich jak cennik produktów, wyszukiwarkę pozwalającą na szybkie znalezienie punktu sprzedaży w wybranym regionie oraz poradnik eksperta, w którym zamieszczone są wskazówki na temat produktów i ich zastosowania. Serwis www.ceramika.pilch.pl zachowany jest w ciepłych, czekoladowych kolorach. Liczne zdjęcia produktów oraz aranżacji wnętrz nadają całości estetyczny i przytulny charakter.
– Gruntowna zmiana wystroju wnętrza lub remont domu to przedsięwzięcia, których podejmujemy się co kilka lat, a więc na co dzień nie dysponujemy wiedzą na temat dostępnych na rynku produktów. W tych rzadkich, ale ważnych dla nas momentach potrzebujemy profesjonalistów i kompleksowej informacji. Nowa strona internetowa firmy Ceramika Pilch powstała z myślą o tej i wielu innych potrzebach klientów, o których opowiedzieli nam podczas badania focusowego. Ten etap pracy pozwolił nam na selekcję najcenniejszych z punktu widzenia odbiorców informacji – powiedział Michał Korepta, konsultant OS3 multimedia.