4 listopada rusza w prasie i telewizji nowa kampania Banku Millennium promująca atrakcyjne oprocentowanie Konta Oszczędnościowego – 7%. Jest to kolejna odsłona nowego formatu komunikacji wprowadzonego przez bank we wrześniu br.
– Nowym bohaterem animowanej reklamy telewizyjnej jest zabawny jaszczur, który lubi jeść i leniuchować. Różowy zwierzak wygrał casting mając za konkurentów węża i słonia. Wierzę, że się spodoba. Kampania jest kontynuacją nowego formatu komunikacji, który ma ocieplić wizerunek marki, dotrzeć do szerokiego odbiorcy i odróżnić nas od konkurencji – komentuje Beata Krupińska, kierująca Departamentem Komunikacji Marketingowej.
Listopadowa kampania promuje Konto Oszczędnościowe oprocentowane 7% w skali roku (standardowe oprocentowania 4% + promocyjne 3% na nowe środki wpłacane na rachunek). Aktualnie jest to najwyżej oprocentowane konto oszczędnościowe na rynku dostępne zarówno dla dużych jak i małych kwot – od 1 zł do 100 000 zł. Pozwala osiągnąć wysoki i pewny zysk bez ryzyka i zamrażania pieniędzy.
W ramach nowej kampanii przygotowana została 30-sekundowa animowana reklama telewizyjna, reklamy prasowe i materiały BTL dostępne w oddziałach banku. Kolejną odsłonę nowej narracji przygotował team w składzie: kreacja – Agencja Change Integrated, media – dom mediowy Initiative Warszawa, reżyseria – Sebastian Pańczyk i animacja – Platige Image.
Przeprowadzone przez TNS Pentor badania potwierdzają słuszność wyboru nowej strategii. Emitowane we wrześniu reklamy Dobrego Konta z animowanym ptaszkiem spotkały się z pozytywnym odbiorem konsumentów, szczególnie w grupie osób poniżej 40 roku życia. Reklama wywołuje wiele pozytywnych emocji, jest prosta i dobrze pokazuje reklamowany produkt. Oceniana jest jako przyjemna, lekka, ciepła. W przeciwieństwie do wielu reklam nie męczy i nie wywołuje odruchu, że chce się ją przełączyć. Sposób opowiadania o banku i produkcie nie jest nachalny, przez co reklama wydaje się bardziej wiarygodna. Nowa reklama wprowadza do wizerunku Banku Millennium więcej radości, pogody, swobody, przez co bank staje się bardziej przyjazny, otwarty i dostępny dla każdego – wynika z raportu Pentora.
Wyniki sprzedaży są również bardzo dobre. Nowy format komunikacji w połączeniu z atrakcyjną ofertą sprawiły, że od początku roku bank otworzył ponad 226 tys. nowych rachunków.
Źródło: Bank Millennium