Już w najbliższy weekend Szaleństwo Zakupów – wspólna akcja Citi Handlowy, Elle oraz InStyle. W sobotę i niedzielę w całej Polsce dla posiadaczy kart kredytowych Citi Handlowy oraz specjalnych kuponów rabatowych z magazynów Burda Media czekają wyjątkowe zniżki i rabaty oraz specjalne akcje towarzyszące u ponad 160 partnerów.
Jak powiedziała Katarzyna Józefowicz, Szef Pionu Zarządzania Produktami Kredytowymi Citi Handlowy: „Szaleństwo Zakupów jako akcja promująca ideę smart shoppingu jest nam bardzo bliska z kilku powodów – ze względu na samą filozofię rozsądnego zarządzania pieniędzmi, jak i historyczną relację z Elle. Popularyzujemy smart shopping od lat – w końcu posiadacze naszych kart kredytowych mogą korzystać z jednego z największych programów partnerskich w prawie 5 tysiącach punktów w całym kraju. Natomiast we współpracy z Elle stworzyliśmy pierwszą partnerską kartę kredytową, która trafiła do portfeli Polek w 1997 roku.” Więcej na temat zaangażowania Banku w akcję „Szaleństwo Zakupów” Katarzyna Józefowicz mówi w filmie na bankowym kanale na serwisie youtube: http://www.youtube.com/watch?v=5A6pwi_LuI0&list=PL6C64F99E4149A0F2&index=1&feature=plpp_video
Citi Handlowy to lider na rynku kart kredytowych w Polsce, m.in. pod względem wartości transakcji realizowanych za pośrednictwem kredytówek z logo Citibank oraz udziałów w rynku na poziomie 22,5%. Jako pierwszy bank w Polsce w 1997 r. zaoferował Polakom kartę kredytową honorowaną na całym świecie. Obecnie karty Citi Handlowy mogą mieć formę naklejki zbliżeniowej, wszystkie posiadają także funkcję PayPass. Bank szczególnie dba o bezpieczeństwo środków swoich klientów – pieniądze za transakcje powyżej 100 zł wykonane bez wiedzy właściciela nawet 72 godziny przed zgłoszeniem kradzieży są zwracane.
Na czas trwania „Szaleństwa Zakupów” na profilu Rabatowcy na Facebooku udostępniono specjalnie przygotowaną aplikację „Łap produkty – wygrywaj nagrody”. Zadaniem grających jest złapanie do koszyka produktów, które nabyć można u partnerów akcji „Szaleństwo Zakupów”. Każdy produkt oznaczony jest logotypem/nazwą partnera oraz kwotą rabatu, jaką otrzyma klient płacąc kartą kredytową Citi. Zabawa polega na jak najszybszym złapaniu do koszyka jak największej liczby produktów. Uczestnikowi z największą liczbą punktów zebraną w najkrótszym czasie w pojedynczej grze danego dnia konkursowego przyznawana jest nagroda dzienna (voucher do H&M o wartości 100 zł netto). Dodatkowo przyznana zostanie jeszcze nagroda główna, która trafi do osoby z najlepszym wynikiem spośród wszystkich z całego czasu trwania konkursu. Nagrodę główną stanowi paczka niespodzianka o wartości 300 zł netto.
Zobacz zapowiedź akcji „Szaleństwo Zakupów” kanale Citi Handlowy na portalu YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2H4WblwNdRU