Dwie kampanie ING Banku Śląskiego zostały nagrodzone prestiżowym wyróżnieniem Effie Awards 2015. ING jako jedyny bank otrzymał złotą statuetkę.
Najwyższym wyróżnieniem w kategorii „bankowość” została nagrodzona kampania „Albo realizujemy, albo snujemy”, promująca pożyczkę gotówkową. W reklamach bank motywował Polaków do działania i prezentował pożyczkę jako narzędzie do realizacji planów, rozwoju osobistego, a także własnego biznesu. Brązowym Effie wyróżniono kampanie „Liczą się ludzie”, w której ING namawiał Polaków do uświadomienia sobie swoich celów, a następnie do ich realizacji.
Chcemy, aby ING Bank Śląski inspirował i wspierał ludzi w realizacji ich planów. Wyznaczanie sobie celów i ich urzeczywistnianie są tematem naszych obu nagrodzonych kampanii. Nagrodzenie ich prestiżową nagrodą Effie Awards jest dla nas dużym wyróżnieniem oraz sygnałem, że komunikacja którą prowadzimy jest wiarygodna i zauważana – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Effie Awards wyróżnia najbardziej efektywne kampanie marketingowe. Effie nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe. Do tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono 171 kampanie w 21 kategoriach. Prace oceniało 80-osobowe jury, podzielone na sześć grup jurorskich. Jednej z nich przewodniczyła Barbara Pasterczyk. W sumie wyróżniono 49 kampanii w 20 kategoriach, przyznając 9 Złotych Effie.
Kampania „Albo realizujemy, albo snujemy”
Kampania „Liczą się ludzie”