W styczniu nastąpiły również zmiany w strukturze sprzedażowej „Metra”. Kierownikiem sprzedaży została Ewa Budzińska, dotychczas pełniąca funkcję specjalisty ds. reklamy.
W Dziale Sprzedaży utworzona została też nowa komórka Akcje Specjalne, w której stanowisko project managera objął Dariusz Fabisiak, dotychczas odpowiedzialny w „Metrze” za współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
Stanowisko koordynatora ds. dystrybucji „Metra” objął Michał Szałański, wcześniej w Dziale Kolportażu „Gazety Wyborczej” w Szczecinie.
15 listopada 2004 r. bezpłatny dziennik „Metro” zwiększył zasięg i ukazuje się codziennie od poniedziałku do piątku w największych miastach w Polsce: w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu i Warszawie. Średni nakład tygodniowy wydania krajowego „Metra” wynosi 274 tys. egz., a średni nakład w piątek 470 tys. egzemplarzy.
We wszystkich miastach „Metro” jest dystrybuowane przez kolporterów w najruchliwszych punktach oraz na skrzyżowaniach, docierając zarówno do pieszych, jak i kierowców. W Warszawie sieć dystrybucji obejmuje też stojaki rozmieszczone m.in. w centrach handlowych, kawiarniach, kafejkach, restauracjach McDonald’s, urzędach, szkołach i domach studenckich.