ING wprowadził zmiany w aplikacji eTerminal, które zwiększą wygodę korzystania. Bank uprościł proces rejestracji i codzienne korzystania z aplikacji. eTerminal umożliwia przyjmowanie płatności zbliżeniowych bez potrzeby posiadania terminala. Wystarczy urządzenie z systemem operacyjnym Android, rekomendowana wersja 12 lub wyższa.
Nowa metoda rejestracji QR kodem
Od teraz akceptanci mają do wyboru dwa sposoby rejestracji: danymi logowania do serwisu ING eTerminal lub QR kodem, który można pobrać bezpośrednio z serwisu ING eTerminal. Dzięki temu rejestracja jest prostsza i szybsza.
Uproszczony proces płatności – bez dodatkowej aplikacji
Bank zrezygnował z dodatkowej aplikacji Pinpad. Teraz wszystkie funkcje związane z zatwierdzaniem płatności PIN-em przez klienta są dostępne bezpośrednio w aplikacji eTerminal. To oznacza, że akceptanci mogą realizować płatności szybciej i bardziej intuicyjnie, bez konieczności używania dodatkowych narzędzi.
Aplikacja eTerminal od ING umożliwia przyjmowanie płatności na telefonie lub tablecie w dowolnym miejscu. Akceptowane są płatności kartami Mastercard, Visa oraz portfelami cyfrowymi: Apple Pay i Google Pay, a także BLIKIEM. Firmy, które chcą korzystać z aplikacji, podpisują umowę w pełni zdalnie, w bankowości internetowej Moje ING lub ING Business. Pieniądze są szybko dostępne na koncie firmy – najpóźniej do godziny 10.00 w następnym dniu roboczym. Przedsiębiorca nie ponosi żadnych kosztów stałych, jedynie prowizję od transakcji. Startująca firma może skorzystać z oferty programu Polska Bezgotówkowa i przez 12 miesięcy nie ponosi żadnych kosztów. Dodatkowe 2 miesiące bez opłat otrzymuje od ING, co daje łącznie 14 miesięcy bezkosztowego używania.
Aplikacja spełnia wszelkie wymagania bezpieczeństwa określone przez organizacje: Mastercard, VISA oraz Payment Card Industry.
Więcej informacji o aplikacji tutaj.
Źródło: ING Bank Śląski.