Od 1. marca 2015 r. stanowisko Dyrektora Generalnego Diners Club Polska obejmuje Katarzyna Fatyga, która jest związana z firmą od 17 lat.
Katarzyna Fatyga jest pierwszym pracownikiem Diners Club Polska. Od roku 1998 konsekwentnie buduje pozycję firmy na rynku polskim. Zaczynała od tworzenia biura i wdrażania standardów obsługi klienta. Zajmowała się budowaniem baz danych, pozyskiwaniem nowych klientów i wdrażaniem umów międzynarodowych.
Przez kolejne lata Katarzyna Fatyga zdobywała nowe doświadczenia. Odpowiadała za realizację procedur reklamacji i zarządzanie ryzykiem. Do jej obowiązków należało również prowadzenie współpracy z bankami i korporacjami, a także adaptowanie umów na potrzeby największych klientów i partnerów Diners Club Polska.
Przez ostatnie 5 lat pełniła funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Współtworzyła strategię Diners Club Polska oraz dbała o stałe poszerzanie sieci sprzedaży i akceptacji kart.
Katarzyna Fatyga, zna doskonale mechanizmy funkcjonowania firmy i rynku kart płatniczych w Polsce, a przede wszystkim – potrzeby i oczekiwania Klientów. Z wykształcenia jest historykiem, absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Znajomość historii pozwala jej śmiało patrzeć w przyszłość i podejmować najlepsze decyzje.
Pasjonuje się kulturą antyczną i historią starożytną, a także sztuką kulinarną. Jest mężatką i ma jedną córkę.
