Dzięki doświadczeniu Sidorkiewicza i Nizińskiego agencja jeszcze skuteczniej będzie wspomagać działania marketingowe i sprzedażowe klientów w oparciu o nowoczesne rozwiązania kreatywne z włączeniem nowych mediów.
Rekrutacja na te stanowiska była długa i prowadzona ze szczególną starannością.
Jej celem było wyłonienie najbardziej twórczych osób na rynku. W nowym składzie zespół zaczyna pracę od 1 lutego.
Od dawna staraliśmy się pozyskać jak najlepszych profesjonalistów do naszego zespołu
z doświadczeniem kreatywnym w zastosowaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych i nowych mediów – mówi Ross Newens, Prezes agencji.
Adam Sidorkiewicz swoją karierę rozpoczął w 1994 roku w agencji Saatchi&Saatchi. Dalsze kroki stawiał w Scholz and Friends, Upstairs Young&Rubicam oraz Testardo. Sidorkiewicz ma na swoim koncie wiele osiągnięć. Jednym z nich jest statuetka Cyber-Kreatury za kampanię dla Coca-Cola&MTV.
Robert Niziński pracował wcześniej w takich agencjach, jak: GGK Direct, Scholz and Friends. McCann-Erickson oraz Ogilvy Gruppa 66. Niziński również może się pochwalić sporymi osiągnięciami. Jest laureatem 3 nagród Cyber-Kreatur. Pierwszą statuetkę zdobył w 2001 roku za web service „Niewidzialni” dla marki Domestos (klient: Unilever Polska). Dwie kolejne otrzymał rok później za web page dla kampanii Coca-Cola&MTV oraz za wallpaper dla MTV.