Podczas uroczystej Gali pierwszego dnia VIII Kongresu PR, rozdano nagrody „Mocni Wizerunkiem”. Zwycięzcy zostali wyróżnieni za realizację działań na polu społecznym oraz nowatorskie wykorzystywanie metod i technik public relations w kreowaniu wizerunku.
Główne nagrody w edycji podkarpackiej konkursu otrzymały firmy:
- Elektromontaż Rzeszów S.A.
- Grupa Żywiec S.A. Browar w Leżajsku
- Marma Polskie Folie Sp. z o.o.
Wyróżnienia w tej kategorii otrzymały także firmy:
- ICN Polfa Rzeszów S.A.
- Podkarpacki Bank Spółdzielczy
- TAP Sp. z o.o.
- ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o
Główne nagrody w edycji ogólnopolskiej przyznano firmom:
- Telma Group Communications
- Partner of Promotion Sp. z o.o.
- Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy
Jury wyróżniło firmy:
- Consulting & More
- Przedsiębiorstwo Transportu Kolejowego Holding S.A.
- Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”
- Multi Communications Sp. z o.o.
- RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS (Rc2)
Organizatorami Konkursu „Mocni Wizerunkiem” są: w edycji ogólnopolskiej: Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Telma Group Communications Sp. z o.o., Ideo Sp. z o.o. Natomiast w edycji podkarpackiej: Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, „Super Nowości” Sp. z o.o., Telewizja Polska S.A. Oddział w Rzeszowie, Radio Rzeszów S.A.
Nagrody „Mocni Wizerunkiem” przyznawane są dla firm, które w swoich działaniach w roku poprzedzającym przyznanie nagrody, intensywnie wykorzystywały metody i techniki Public Relations, nie ograniczając się jedynie do kontaktów z mediami, czy innych pól aktywności PR, ale przede wszystkim poprzez mecenat i działania na polu społecznym, wspierały organizacje i akcje charytatywne, ludzi, czy też projekty społeczne w wymiarze PR.
Źródło: Biuro Prasowe Kongresu Public Relations