Gospodarzem konferencji jest miesięcznik „Forbes”.
Jak co roku konferencji będzie towarzyszyło wręczanie nagród za wybitne osiągnięcia w przemyśle reklamowym – Impactory Roku. „Impactory” to nagrody dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej.
Nominowani do nagrody Impactory Roku 2004 w poszczególnych kategoriach:
Człowiek Roku: Jakub Benke, Paweł Kastory, Piotr Walter, Jan Łukasz Wejchert
Agencja Reklamowa: DDB Warszawa, G7, PZL
Dom Mediowy: Initiative Media, Starcom, Zenith Media
Reklamodawca: Kompania Piwowarska, PTC, Unilever
Medium: FAKT, Onet, TVN 24
Instytut Badawczy: Gemius, PBS, SMG/KRC, TNS OBOP
Agencja PR: On Board PR, Partner of Promotion, Rowland Communications
Firma BTL: Eskadra, Peppermint, Tequila
Agencja Interaktywna: Hypermedia, K2, Max Weber
Firma Outdoorowa: AMS, Clear Channel, Stroer
Nominacje mają charakter rekomendacji. Nagrody Przemysłu Reklamowego Impactory Roku to plebiscyt. Głosują w nim elektorzy wybrani przez organizacje branżowe.