PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaZorganizuj szkolny mundial i wygraj nagrody ufundowane przez PZU Życie

Zorganizuj szkolny mundial i wygraj nagrody ufundowane przez PZU Życie

Ubezpieczenia 01.12.2006 (15:41)

Konkurs „Rusz się Człowieku!” służy propagowaniu zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży szkolnej, a także ich rodziców i nauczycieli. Patronem przedsięwzięcia jest Akademicki Związek Sportowy. Zwycięskie szkoły otrzymają nagrody pieniężne na zakup sprzętu sportowego lub multimedialnego. Na zdobywcę I miejsca czeka 100 tys. złotych. Laureat II otrzyma nagrodę w wysokości 50 tys., a III – 25 tys. złotych. Organizator przewidział również nagrody dodatkowe w postaci cyfrowych kamer i aparatów fotograficznych dla uczniów z zespołów redakcyjnych oraz nauczycieli opiekujących się rozgrywkami.

Zaproszenia do udziału w konkursie otrzyma kilkadziesiąt tysięcy szkół w całej Polsce. Aby wziąć udział w konkursie należy do 26 stycznia 2007 r. wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy, a następnie pomiędzy 1 marca a 6 kwietnia 2007 r. zorganizować szkolne rozgrywki piłkarskie i przygotować relację z ich przebiegu. Relacje dziennikarskie, które należy przesłać do 4 maja 2007 r., będą ocenianie przez profesjonalne jury. Ogłoszenie wyników nastąpi przed wakacjami.

W konkursie „Rusz się Człowieku!” pole do popisu będą mieli nie tylko przyszli piłkarze reprezentacji Polski, ale także początkujący – młodzi, zdolni i ambitni dziennikarze, bowiem regulamin konkursu w żaden sposób nie ogranicza formy relacji z rozgrywek. Może to być sprawozdanie prasowe, fotoreportaż, film video. Techniki dziennikarskie zależą od pomysłowości i inwencji młodych dziennikarzy. Relacja będzie jedynym kryterium oceny poziomu turnieju, a jednocześnie przesłanką do przyznania nagrody.

Każda szkoła, która zakwalifikuje się do konkursu otrzyma specjalny pakiet startowy, w którym znajdzie się wyposażenie niezbędne do zorganizowania rozgrywek. W jego skład wchodzi komplet koszulek dla zawodników, piłki, smycze, a także pamiątkowe dyplomy dla zwycięzców, plakaty informacyjne i wlepki. Uzupełnieniem takiej przesyłki będzie poradnik dotyczący zasad rozgrywek piłkarskich.

Źródłem wiedzy dla konkursowiczów jest serwis internetowy „Rusz się Człowieku!” dostępny na stronie www.aktywujsie.pl. Uczestnicy znajdą tam cenne wskazówki dotyczące organizacji szkolnych rozgrywek, a także „Siedem przykazań dziennikarzy sportowych”, czyli kompendium na temat tego, jak przygotować wzorową relację z zawodów. W serwisie publikowane będą także ciekawostki na temat piłki nożnej i aktualności dotyczące konkursu. Dla internautów przygotowano galerię zdjęć oraz blogi o tematyce sportowej. Na serwisowych czatach będzie można porozmawiać ze znanymi osobami ze świata sportu, telewizji czy też ekspertami z Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Program „Aktywuj się” to odpowiedź PZU Życie na problem zbyt małej aktywności fizycznej Polaków i związanego z tym rozwoju chorób cywilizacyjnych. Składa się z trzech części:

• Program Profilaktyka – rozstrzygnięty w lipcu konkurs polegał na przygotowaniu i zaplanowaniu programu profilaktyki zdrowotnej przez osoby, które mają pomysł na działania profilaktyczne w swoim regionie. Jego celem było kształtowanie aktywnych postaw wśród pacjentów i tworzenie indywidualnych strategii dbania o zdrowie wspólnie z lekarzem pierwszego kontaktu. Autorzy najciekawszych prac wzięli udział w międzynarodowej konferencji medycznej Health & Wellness w San Diego w USA;

• Firma w Formie – zakończone w październiku Ogólnopolskie Mistrzostwa Firm w Piłce Nożnej o Puchar Prezesa PZU Życie SA. Zwycięzcy dodatkowo wygrali wyjazd na jeden z meczów angielskiej Ligii Premiership. Wrażeniami z pobytu nad Tamizą podzielili się w reportażu pt. „Jak mecz, to tylko w Londynie”, który udostępniono na stronie www.aktywujsie.pl;

• Ale Akcja – to dwa konkursy adresowane do dzieci i młodzieży szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych: „Rusz Głową Człowieku!” i „Rusz się Człowieku!”. Do pierwszego, który ogłoszono na początku września zgłosiło się 759 szkół. Uczestnicy mają za zadanie przygotować i wydać kilka numerów gazetki szkolnej, poświęconej aktywnemu trybowi życia. 7 grudnia br. w internetowym serwisie konkursu „Rusz Głową Człowieku!” odbędzie się czat z Maciejem Kurzajewskim, znanym dziennikarzem sportowym. Więcej szczegółów na stronie: www.aktywujsie.pl

Podstawowym celem programu „Aktywuj się” jest propagowanie zdrowego stylu życia i profilaktyki zdrowotnej oraz zachęcenie Polaków do większej aktywności fizycznej. Honorowy patronat nad programem objął Minister Zdrowia a partnerami są: Akademicki Związek Sportowy, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wirtualna Polska. Program „Aktywuj się” jest kontynuacją szeroko zakrojonych działań prewencyjnych, konsekwentnie realizowanych przez PZU Życie. Wśród działań tych znajduje się: wsparcie dla placówek medycznych na zakup sprzętu medycznego, działania na rzecz bezpieczeństwa w górach i nad wodą, wspieranie akcji i programów profilaktycznych oraz konferencji naukowych. W ciągu ostatnich 5 lat firma przeznaczyła na te cele ponad 100 milionów złotych.

pzu 2006-12-01
Redakcja PRNews.pl
Tagi: pzu

Sprawdź także:

a Analizy 0 Kredyty w euro więcej warte niż „frankowe”?
12.11.2025 (06:55) – informacja prasowa

Kredyty w euro więcej warte niż „frankowe”?

Pozwy i ugody doprowadziły do ciekawej sytuacji. Mianowicie, kredyty mieszkaniowe rozliczane w euro są więcej warte …

a 0 ING na OEES 2025
12.11.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING na OEES 2025

ING Bank Śląski zaprasza na jubileuszową, X edycję Open Eyes Economy Summit. "Ekonomia wartości" to hasło …

a 0 Trwają prace nad pierwszym polskim stablecoinem
12.11.2025 (06:52) – informacja prasowa

Trwają prace nad pierwszym polskim stablecoinem

Fizen, polski dostawca rozwiązań Open Banking oraz Norwegian Block Exchange AS (NBX) – notowana na giełdzie w Oslo …

a 0 Fundacja Uniqa startuje z kampanią społeczną o hejcie „Między wersami”
09.11.2025 (11:00) – informacja prasowa

Fundacja Uniqa startuje z kampanią społeczną o hejcie „Między wersami”

Nie pozwól na hejt między wersami – to hasło najnowszej kampanii, w której Fundacja UNIQA zachęca do bycia uważnym …

a 0 zondacrypto wchodzi na Florydę. Licencja stanowa otwiera drogę do ekspansji w USA
07.11.2025 (15:09) – informacja prasowa

zondacrypto wchodzi na Florydę. Licencja stanowa otwiera drogę do ekspansji w USA

zondacrypto ogłosiło, że BB Trade Florida Inc., spółka z rodziny zondacrypto, uzyskała licencję Florida Office of …

a 0 Mastercard zwiększa obecność w Polsce. Rozwija centra usług profesjonalnych w Warszawie i Gdańsku
07.11.2025 (15:07) – informacja prasowa

Mastercard zwiększa obecność w Polsce. Rozwija centra usług profesjonalnych w Warszawie i Gdańsku

Mastercard uruchamia centra usług profesjonalnych w Warszawie i Gdańsku. Nowozatrudnieni pracownicy będą wspierać …

PRNews.pl

Zobacz również

Alior przekonuje, że należy wam się 1000 zł. Rusza nowa promocja

Alior przekonuje, że należy wam się 1000 zł. Rusza nowa promocja

Alior Bank rozpoczął nową promocję kont osobistych…

Wyciek danych z 9000 sklepów, rozważcie zastrzeżenie PESEL-u

Wyciek danych z 9000 sklepów, rozważcie zastrzeżenie PESEL-u

Doszło do wycieku danych z platformy sky-shop.pl,…

Odbierz paczkę i weź kredyt. InPost instaluje Paczkomaty w placówkach BNP Paribas

Odbierz paczkę i weź kredyt. InPost instaluje Paczkomaty w placówkach BNP Paribas

InPost rozpoczyna instalację paczkomatów w placówkach Banku…

Openbank zastąpi kolejną markę w Polsce. Zmiana dla 1,5 mln klientów

Openbank zastąpi kolejną markę w Polsce. Zmiana dla 1,5 mln klientów

Szykuje się kolejny rebranding na Polskim rynku.…

Rób codzienne zakupy spożywcze i odbierz Apple Watch. Zasady promocji

Rób codzienne zakupy spożywcze i odbierz Apple Watch. Zasady promocji

W zamian za wydawanie 1000 zł miesięcznie…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

moretage Firm:

Oferujemy wszystkie rodzaje pożyczek. Nasza oferta jest szybka, bezpieczna i bardzo rzetelna. Pożyczki …

wt., 11 lis 2025 (09:30) • Świąteczna kampania Pilnej Pożyczki w Internecie

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców