PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRZostaw profil w Banku Ludzi

Zostaw profil w Banku Ludzi

Marketing i PR 01.04.2005 (21:40)

Jednak nie tylko twarz

Dla krakowskiej firmy PROFILMEDIA, liczy się osobowość człowieka, a nie tylko jego wygląd zewnętrzny. Dzięki temu złamano jeden ze stereotypów branży castingowej, zgodnie z którym w castingach uczestniczą jedynie młodzi i piękni. PROFILMEDIA swym Bankiem Ludzi udowodniła, że zaistnieć może każdy bez względu na wiek i wygląd.

Szybki i łatwy zarobek, perspektywa, że „będzie się działo”, nowe doświadczenia, odskocznia od nudy dnia codziennego, to tylko niektóre z motywów leżących u podstaw decyzji uczestnictwa w castingu. Popularność firm castingowych rośnie wraz z ogólną świadomością braku realnych, życiowych szans oraz możliwości rozwoju zawodowego, który jest wynikiem wysokiego bezrobocia. Nie wystarczy już liczyć na łut szczęścia i przypadkowe zauważenie przez producenta filmowego. Dziś należy podejmować ustawiczny wysiłek zmierzający ku osiągnięciu konkretnego celu. To jednak nie jedyny aspekt funkcjonowania firm zajmujących się poszukiwaniem twarzy.

Zaspokajanie innych potrzeb

Człowiek ma potrzebę bycia zauważonym i docenionym zarówno pod względem swoich umiejętności jak i atrakcyjności fizycznej. Budujemy mit, że dbamy o wygląd jedynie dla własnej satysfakcji; że nie zależy nam na komplementach, a przecież tak naprawdę chcemy, by doceniano nas za umiejętności i chcemy się podobać! Dążymy do tego, aby inni mieli o nas jak najlepsze zdanie, szukamy dowodów na potwierdzenie przekonania, że jesteśmy mądrzy i kompetentni. Każdy czuje się czasami niedowartościowany czy niesprawiedliwie niedostrzeżony. Odczuwamy wtedy nieprzyjemny stan napięcia, a chcąc się go pozbyć szukamy uznania ze strony innych. Najlepiej „obcych”, których zdanie, w naszym mniemaniu, będzie obiektywne. Stąd już tylko krok do wizyty w Banku Ludzi, z którą można wiązać nadzieję, że ktoś nas zauważy i powie, że to właśnie na nas czekał.

Bank Ludzi otwiera drogę tym, którzy zawsze marzyli o przygodzie medialnej i daje możliwość sprawdzenia się w praktyce. Zarówno ci, mający na koncie role w teatrzykach dziecięcych jak i ci, którzy próbowali swoich sił w warsztatach czy szkołach aktorskich, mają okazję wystawić na próbę swój talent, skonfrontować obraz samego siebie z tym, jak oceniają go pracujący w PROFILMEDIA profesjonaliści.

W naturze człowieka leży podkreślanie swojej obecności w świecie, co daje poczucie sensu i spójności. Zostawiając po sobie ślad w Banku Ludzi pozostawiamy niezbity dowód istnienia oraz próby zmierzenia się z losem. Ogarnia nas poczucie zadowolenia, że działaliśmy aktywnie wypełniając swój czas, opuściliśmy na chwilę zacisze ciepłego domu, aby zaistnieć wśród ludzi. Nieważne, że czasem nasza przygoda trwa tylko tyle, co błysk flesza. Istotna jest odpowiedź na wyzwanie losu, które mieliśmy odwagę podjąć, mimo ryzyka porażki.

Nie wszystko złoto, co się świeci czyli SZUKAMY LUDZI A NIE TWARZY

Ideę tą odzwierciedliła firma PROFILMEDIA i utworzony przez nią Bank Ludzi. Innowacyjność Banku polega na wzbogaceniu informacji o kandydacie (które w większości firm castingowych sprowadzają się wyłącznie do zdjęcia) o całościowy profil osobowościowy, na który składają się doświadczenie, zainteresowania, pasje oraz cechy psychofizyczne. To wszystko, co przekazujemy w kontakcie z drugą osobą i co nas buduje jako człowieka. Atutem PROFILMEDIA jest rozmowa-wywiad przeprowadzana w towarzystwie profesjonalnych aktorów, gdzie główną postacią jest osoba odwiedzająca firmę.

„Zaskoczyła mnie otwartość ekipy PROFILMEDIA i przyjazne podejście do odwiedzających firmę ludzi. Naprawdę atmosfera panująca w studiu jest zupełnie inna od tych, które daje się zauważyć w wielu firmach castingowych, a wiem coś na ten temat, bo jestem stałą bywalczynią różnego rodzaju castingów.” – mówi Paulina, która przyszła do PROFILMEDIA na casting organizowany dla popularnego programu telewizyjnego.

Firma nie ogranicza swojej oferty jedynie do wyszukiwania ludzi ciekawych. Zajmuje się także zdobywaniem osób o konkretnych (wymaganych przez zleceniodawcę) predyspozycjach zawodowych i cechach psychofizycznych. Skatalogowane sylwetki osób tworzą bazę, która gromadzi dokładne opisy osobowościowe, umiejętności, doświadczenia oraz zdjęcia, dzięki czemu dobór właściwych osób staje się sprawniejszy i bardziej wiarygodny. „To ciekawy i zarazem odważny pomysł na dzisiejszym rynku, gdzie, aby zabłysnąć potrzeba sprostać aktualnym kanonom piękna. Tutaj każdy ma szansę, wiek i wygląd nie grają roli, a tak naprawdę liczy się to, kim jesteś.” – mówi dyrektor marketingu PROFILMEDIA Tomasz Ulman.

W przeciwieństwie do innych banków twarzy w PROFILMEDIA za stworzenie osobowościowej sylwetki nie są pobierane żadne opłaty. Pozornie nieistotny czynnik, ale znacznie zmieniający optykę funkcjonowania firmy i jej rozwoju. Dzieje się tak dlatego, że to PROFILMEDIA jako firma bierze na siebie odpowiedzialność i wyzwanie poszukiwania zleceniodawców dla ludzi ze swojej bazy danych. Celem nie jest powiększanie przychodów poprzez pobieranie opłat od zgłaszających swe kandydatury osób, czy wykonywanie zdjęć, ale proaktywne działanie na rzecz pozyskania zleceń dla swoich klientów. Takie podejście może być realizowane jedynie poprzez bliższą znajomość kandydata, poznanie jego charakteru i osobowości. Właśnie temu służą rozmowy przeprowadzane z osobami biorącymi udział w castingach.

„Sukces PROFILMEDIA jest oparty właśnie na wiedzy na temat osób, z którymi współpracujemy i którzy znajdują się w naszym Banku Ludzi. W dużej mierze innowacyjność naszej oferty pozwala na współpracę z prestiżowymi klientami z branży mediów, którzy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że obecność na planie zdjęciowym to nie jedynie kwestia wyglądu, ale i osobowości.” – dodaje Tomasz Ulman.

Oczywistym jest, że zarchiwizowanie takiej wiedzy wymaga korzystania z technologii bazodanowych, a takie PROFILMEDIA posiada i nieustannie rozwija. Ponadto wiele z wykorzystywanych narzędzi, przydatnych dla klientów jest udostępnianych poprzez Internet. Wszystko dla dobra odwiedzających firmę osób.

PROFILMEDIA jest pierwszym w Krakowie i całej południowej Polsce zespołem, wyspecjalizowanym w poszukiwaniu aktorów i statystów do różnego typu przedsięwzięć, związanych z szeroko rozumianą branżą mediów. Główny obszar działalności firmy skupiony jest wokół organizowania i przeprowadzania castingów, na potrzeby produkcji telewizyjnych, filmowych, reklamowych i promocji. PROFILMEDIA przeprowadza research osób, pod kątem umiejętności odgrywania poszczególnych ról. Zajmuje się także wyszukiwaniem osób o konkretnych predyspozycjach zawodowych, ciekawych cechach psychofizycznych, oraz ludzi z nietypowym, a nawet kontrowersyjnym bagażem doświadczeń.

Do PROFILMEDIA, oprócz marki Bank Ludzi, należy również zupełnie nowy na polskim rynku produkt – DoggieMovie! Znajdują się tu psy wyszkolone na potrzeby produkcji telewizyjnych, filmowych i reklamowych. Oferta obejmuje również szkolenie psów na potrzeby klienta oraz dostosowywanie ich umiejętności do specyfiki planu filmowego.

PROFILMEDIA nie ogranicza swej działalności jedynie do wyszukiwania interesujących osób i twarzy. Firma jest również zaangażowana w organizację przedsięwzięć kulturalnych i charytatywnych (min. akcja Pomóż Dzieciom Godnie Żyć).

2005-04-01
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Magdalena Różczka przedłużyła współpracę z VeloBankiem. Rozmowa z aktorką
16.12.2025 (05:38) – informacja prasowa

Magdalena Różczka przedłużyła współpracę z VeloBankiem. Rozmowa z aktorką

Magdalena Różczka przedłużyła na kolejne dwa lata współpracę z VeloBankiem. W rozmowie aktorka opowiedziała o …

a 0 ING sponsorem filmu „Lalka”
16.12.2025 (05:35) – informacja prasowa

ING sponsorem filmu „Lalka”

ING Bank Śląski będzie Sponsorem Strategicznym najnowszej ekranizacji powieści Bolesława Prusa …

a 0 Robert Tomaszewski na czele zarządu Link4
16.12.2025 (05:34) – informacja prasowa

Robert Tomaszewski na czele zarządu Link4

Rada Nadzorcza LINK4 SA w wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego podjęła 5 grudnia 2025 r. uchwałę w …

a Kariera w finansach 0 Zmiany w zarządzie Unum Życie TUiR od stycznia 2026 roku
16.12.2025 (05:33) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie Unum Życie TUiR od stycznia 2026 roku

Rada Nadzorcza Unum Życie TUiR S.A. zdecydowała powołać do zarządu spółki dwóch nowych członków - Renatę Stawiczny …

a 0 Szerszy dostęp do e-podpisu mSzafir. KIR wprowadza nową metodę weryfikacji tożsamości
16.12.2025 (05:31) – informacja prasowa

Szerszy dostęp do e-podpisu mSzafir. KIR wprowadza nową metodę weryfikacji tożsamości

Od momentu wprowadzenia na rynek, kwalifikowany e-podpis mSzafir był dostępny online, dzięki weryfikacji tożsamości …

a 0 „Frozen Frontier Tycoon” to nowa mapa PKO Banku Polskiego stworzona w Fortnite
16.12.2025 (05:29) – informacja prasowa

„Frozen Frontier Tycoon” to nowa mapa PKO Banku Polskiego stworzona w Fortnite

„Frozen Frontier Tycoon” to trzecia odsłona edukacyjnej gry PKO Banku Polskiego stworzona w Fortnite. Gra ma …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców