Kontynuowaliśmy nasz rozwój w 2005 roku poprzez wzmacnianie naszej Zunifikowanej Architektury Bezpieczeństwa i dostarczanie naszym klientom unikalnych zestawów rozwiązań w zakresie zintegrowanej ochrony sieci. Wierzymy, że nasza innowacyjna technologia, szeroki zakres rozwiązań i akceptacja klientów będą stanowić podstawę naszych przyszłych sukcesów – podkreślił Gil Shwed, Dyrektor Generalny firmy.
Tak dużą dynamikę przychodów Check Point Software Technologies zawdzięcza sukcesowi wielu nowych produktów, które ukazały się w 2005 troku na rynku, a wśród nich m.in.: platforma NGX – zunifikowanej platformie, pozwalającej firmom dowolnej wielkości na redukcję kosztów i kompleksowości ochrony oraz zapewniająca łatwą rozbudowę i adaptację systemów zabezpieczających, produkt Connectra™, platforma InterSpect™, która łączy aktywną ochronę przed wtargnięciem, segmentację stref sieci i możliwości kwarantanny, Eventia™ – pozwalającą specjalistom IT na zbieranie, analizowanie, korelację i raportowanie zdarzeń bezpieczeństwa, aż po takie produkty jak Check Point Express CI™ oraz Safe@Office® 500.
Według zapowiedzi Check Point, rok 2006 będzie upływał pod znakiem zdecydowanej kontynuacji strategii TAP (Total Access Protection), dzięki której użytkownicy otrzymują całościową ochronę przed atakami, niezależnie od tego, czy znajdują się w biurze, łączą się zdalnie z zasobami firmy, czy też surfują po Internecie ze swojego domowego komputera.