Nowa lokata na pięć miesięcy z dzienną kapitalizacją odsetek i oprocentowaniem nominalnym wynoszącym 6,08% rocznie co daje taki sam zysk jak 7,6% rocznie w przypadku lokaty standardowej.
15 października ruszyła pierwsza telewizyjna kampania Santander Consumer Banku po marcowym połączeniu z AIG Bankiem Polska. Klienci którzy skorzystają z oferty depozytów z dzienną kapitalizacją odsetek mogą liczyć na oprocentowanie nominalne równe nawet 6,08%, co daje taki sam zysk jak 7,6% rocznie w przypadku lokaty standardowej z kapitalizacją na koniec okresu.
To obecnie jedna z najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku, gwarantująca wysoki zysk w relatywnie krótkim okresie trwania lokaty. Pieniądze zdeponowane na okres pięciu miesięcy na lokacie z dzienną kapitalizacją odsetek i oprocentowaniem nominalnym wysokości 6,08%, przyniosą taki sam zysk jak standardowa lokata z oprocentowaniem równym 7,6% i kapitalizacją na koniec okresu.
Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty wynosi zaledwie 1 tys. zł, a maksymalna nawet 13 tys. zł. Każdy klient może założyć nawet 14 lokat. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad wolumen środków znajdujących się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Bank wg stanu na 16 października 2011 r. Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi jak i dotychczasowi klienci banku.
Wprowadzeniu nowej promocji towarzyszy kampania reklamowa pierwsza prowadzona pod szyldem Santander Consumer Banku po fuzji z AIG Bankiem Polska, która miała miejsce 1 marca 2011 r. W spotach telewizyjnych promujących lokatę będzie można zobaczyć bolid Scuderia Ferrari – zespołu Formuły 1 sponsorowanego przez Grupę Santander. Emisję zaplanowano na antenie TVP 1, TVP 2, Polsatu i TVN-u oraz kanałów informacyjnych TVP Info i TVN24.
Nowa lokata Santander Consumer Banku jest dostępna w sieci 240 oddziałów Santander Consumer Banku od poniedziałku, 17 października.
/ Santander Consumer Bank