W PKO Banku Polskim, zgodnie z przyjętym harmonogramem, trwa postępowanie przetargowe na wybór wiodącej agencji reklamowej typu „full service”. W ramach pierwszego etapu przetargu, na zaproszenie wystosowane przez bank na początku czerwca, odpowiedziały 33 agencje.
W tej początkowej fazie postępowania przedłożyły one prezentację oraz portfolio. Agencje zadeklarowały również chęć udziału w dalszej części postępowania. Do kolejnego etapu zaproszonych będzie nie więcej niż 7 agencji, których zadaniem będzie przygotowanie strategii komunikacyjnej i konkretnych rozwiązań kreatywnych.
„Jesteśmy usatysfakcjonowani tak dużym zainteresowaniem wiodących na naszym rynku agencji. To dobrze rokuje dalszym pracom nad wyborem strategicznej agencji reklamowej dla naszego Banku – podkreśla Marek Kłuciński, dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej PKO Banku Polskiego.
Bank zakłada, że wyłonione do drugiego etapu agencje przygotują strategię komunikacyjną i propozycje kreacji w okresie letnim. PKO BP przewiduje, że ze zwycięską agencją zostanie podpisana dwuletnia umowa o współpracy.
Źródło: PKO Bank Polski