Idea Bank znalazł się w gronie zwycięzców międzynarodowego konkursu B2 skierowanego do branży marketingowej. Nagrodę w kategorii „Kampania zintegrowana” zapewnił mu program „Duma Przedsiębiorcy”, w ramach którego bank wypromował dotąd ponad 150 marek należących do swoich klientów – właścicieli małych i średnich firm.
Nagrody B2 co roku trafiają do tych firm, które wykażą się największą kreatywnością i efektywnością działań marketingowych skierowanych do kontrahentów i partnerów biznesowych. – „Duma Przedsiębiorcy” to projekt bardzo innowacyjny, który nie poddaje się prostym klasyfikacjom – mówi Edyta Wilczek, dyrektor marketingu w Idea Banku.
– Wykorzystując udział w programie do realizacji własnych celów sprzedażowych i wizerunkowych, jego uczestnicy stają się bardziej partnerami niż klientami banku. Właśnie dlatego „Duma” jest tak skuteczna i zdobywa uznanie ekspertów z całego świata.
Konkurs B2 organizowany jest przez amerykańską organizację Business Marketing Association (BMA), działającą na rynku od ponad 90 lat. W tym roku spłynęło do niego ponad 1000 zgłoszeń, a wśród nagrodzonych znalazły się marki o globalnym zasięgu i najwyższej rozpoznawalności – m.in. Google, Siemens i Samsung.
To już kolejna nagroda dla „Dumy Przedsiębiorcy”. Kampanię doceniono także w konkursach KTR, Impactor i Hermes Creative.