Trwa kampania reklamowa nowego Konta 360º, oferowanego przez Bank Millennium – rachunku, w centrum którego jest klient i jego codzienne potrzeby.
Kampania obejmuje działania w telewizji, prasie (m.in. magazyny kobiece, męskie oraz tygodniki opinii), Internecie oraz w kinach. Częścią działań reklamowych jest również kampania BTL w oddziałach Banku Millennium.
Reklama telewizyjna (emisja od 9 maja) przedstawia wszystkie najważniejsze cechy nowego rachunku – pokazuje, że posiadacz Konta 360º ma stały, łatwy i wygodny dostęp do swoich finansów, może korzystać ze specjalnych ofert (np. wyżej oprocentowanych depozytów) oraz z wielu innych innowacyjnych funkcji konta, a w razie choroby lub domowej awarii – z pomocy lekarza lub specjalistów od różnego rodzaju napraw. Dodatkowo Konto 360º, karta do konta oraz wypłaty z bankomatów w kraju i za granicą mogą być w łatwy sposób bezpłatne.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media, a za działania reklamowe w Internecie odpowiada agencja Isobar Poland.
Konto 360º to:
- 0 zł za prowadzenie konta,
- 0 zł za kartę do konta (Visa Konto 360º),
- 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce,
- 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów za granicą.
- Powyższe korzyści są gwarantowane, jeżeli spełnione są łącznie dwa warunki: suma wpływów zewnętrznych na Konto 360º wynosi min. 1000 zł miesięcznie oraz dokonana zostanie min. 1 płatność kartą do konta w miesiącu.
Dodatkowe zalety oferty, niezależne od spełnienia w danym miesiącu powyższych warunków, to:
- 0 zł za przelewy krajowe w złotych przez Millenet i bankowość mobilną,
- 0 zł za realizację zleceń stałych i poleceń zapłaty,
- 0 zł za przelewy na e-mail i numer telefonu komórkowego.
Posiadaczom Konta 360º oferowany jest Pakiet Bardzo Pomocny – całodobowa pomoc medyczna i wsparcie fachowców w zakresie różnego rodzaju domowych napraw. W przypadku nagłej choroby lub nieszczęśliwego wypadku w domu, posiadacze Pakietu mogą skorzystać m.in. z wizyt domowych lekarza i pielęgniarki, w razie zdarzenia losowego – m.in. z interwencji hydraulika, elektryka, ślusarza, szklarza oraz napraw sprzętu AGD/RTV/PC, a także z pomocy w zakresie sprzętu IT – m.in. naprawy smartfona, telefonu, tabletu oraz zakupu urządzenia w razie kradzieży. Pakiet jest bezpłatny przez pierwszych 12 miesięcy od daty otwarcia rachunku(niezależnie od spełniania warunków zwalniających z opłat za konto, kartę i wypłaty z bankomatów). Klienci mogą skorzystać aż z 7 interwencji w roku. Wystarczy kontakt telefoniczny z Centrum Alarmowym.