„Razem widzimy więcej” – to główne hasło startującej dziś kampanii promującej bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego. Ofertę Banku reklamują w niej prezesi dużych, renomowanych polskich firm, będących klientami lidera krajowego sektora finansowego. W spotach telewizyjnych i reklamach prasowych będzie można zobaczyć prezesów m.in. Ceramiki Paradyż i Sokołowa.
Przedsiębiorstwa, których szefowie występują w reklamach PKO Banku Polskiego, reprezentują różne branże gospodarki. W ten sposób podkreślane jest szerokie spektrum oferty Banku oraz jego elastyczność we współpracy z dużymi firmami.
– W kampanii bankowości korporacyjnej eksponujemy nasze bliskie relacje z klientami oraz otwartość i elastyczność we współpracy z nimi – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.
Kampania będzie prowadzona w prasie i telewizji. Reklamy prasowe będzie można zobaczyć między innymi w takich tytułach jak Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Parkiet, Dziennik Gazeta Prawna, Bloomberg Businessweek czy Forbes. Spoty telewizyjne będą emitowane w TVN24 oraz TVN CNBC.
Źródło: PKO Bank Polski