Zamiast żubra, biało – czerwony znak grupy UniCredit. Jeden z największych banków w Polsce od dziś posługuje się nowym logo i barwami.
Zmiana wizerunku przygotowywana była na okazję mistrzostw Euro 2012, których Bank Pekao jest sponsorem. Do końca tygodnia zmianę wizerunku przejdą wszystkie duże oddziały Pekao w miastach – organizatorach meczów na Euro 2012. Bank zamierza do końca roku zmienić logo na połowie z tysiąca placówek banku oraz wszystkich bankomatach, zlokalizowanych poza oddziałami. Operacja zmiany wizerunku pochłonie w sumie 20 mln zł, z czego połowę w tym roku.
Nowe, logo ma na celu uzupełnienie obecnego wizerunku banku Pekao, kojarzonego przez klientów z zaufaniem, dojrzałością i tradycją. Według wyników badań przeprowadzonych przez bank, logo kojarzy się z nowoczesnością i dynamizmem. – Wierzymy, że odświeżenie naszego znaku przyczyni się do wzrostu wartości banku poprzez dalszą poprawę jego wizerunku jako instytucji solidnej i stabilnej, a dodatkowo innowacyjnej i jeszcze bardziej zorientowanej na klienta – skomentował Luigi Lovaglio, Prezes Zarządu Banku Pekao.
Źródło: Bankier.pl