Od 1 kwietnia br. za opracowanie strategii działań w social mediach oraz obsługę Volkswagen Bank direct na Facebooku odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Volkswagen Bank direct, dotychczasowy klient domu mediowego Mindshare, rozszerzył tym samym współpracę z agencją o kompleksową obsługę marki na Facebooku.
Fanpage Volkswagen Bank direct będzie ukierunkowany na wzmocnienie wizerunku banku i podkreślenie nowego pozycjonowania marki. Usługi Volkswagen Bank direct kierowane są do ludzi niezależnych, poszukujących korzystnych i niedrogich rozwiązań w bankowości internetowej. Do zadań domu mediowego Mindshare będzie należała kompleksowa realizacja działań w social mediach, w tym opracowanie strategii działań mediowych, bieżąca obsługa profilu marki na Facebooku oraz opracowanie aplikacji i kreacji reklamowych.
Za obsługę marki Volkswagen Bank direct jest odpowiedzialny zespół Client Leadership w składzie Anna Bieńkowska, Director i Marianna Rucińska, Junior Executive oraz Bartosz Sikora, Manager pionu Invention, specjalizującego się w projektowaniu i realizacji strategii działań komunikacyjnych w nowych mediach. Za opracowanie kreacji oraz wsparcie produkcyjne będzie odpowiadała agencja kreatywna Made In Mind, działająca w strukturach domu mediowego Mindshare Polska.
Źródło: Mindshare Polska