Reklama ubezpieczeń mieszkaniowych TUiR WARTA „Czego pragną kobiety” zdobyła I miejsce w kategorii produkty i usługi – reklama outdoor XXI edycji konkursu Idea Awards. Finałowych zwycięzców wyłoniło Jury, w którego skład wchodzi ponad pięćdziesięciu dyrektorów marketingu wiodących polskich i międzynarodowych firm.
– Nagroda ta jest dla nas wyróżnieniem i potwierdzeniem, że oprócz wysokości wydatków na media, a te przy kampanii „Czego pragną kobiety” nie były wygórowane – liczy się dobry, zaskakujący pomysł, który gwarantuje zauważalność – powiedziała, odbierając nagrodę Małgorzata Wojtuszko, manager w Departamencie Marketingu i Public Relations w Warcie. – Nagroda cieszy nas tym bardziej, że to nie my zgłosiliśmy reklamę do konkursu, lecz jej odbiorcy, oni również na nią głosowali – dodała.
W XXI edycji konkursu Idea Awards, którego organizatorem jest agencja komunikacji marketingowej ABK Grupa, wzięło udział ponad 500 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszło trzydzieści osiem firm, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach i trzech podkategoriach. W finałowym etapie konkursu reklamy zostały poddane ocenie Jury.
Źródło: Warta