28 listopada rusza kampania reklamowa PZU pt. Ochrona Zniżek. Do 15 stycznia 2012 roku prezentując kolejne Prawo Ironii Losu: długo zbierasz, nagle tracisz, PZU będzie promował nową ofertę: możliwość kontynuacji ubezpieczenia AC lub/i OC bez utraty zniżek w przypadku wypłaty odszkodowania.
Nawet najlepszy kierowca nie jest w stanie przewidzieć stłuczki czy wypadku. Ubezpieczenie OC lub AC gwarantuje wypłatę odszkodowania, jednak wiąże się to z utratą zniżek – często bardzo dużych, bo wypracowywanych latami. Teraz – dzięki PZU Ochrona Zniżek – kierowcy zawierający OC lub AC w PZU mogą zabezpieczyć się przed podwyżką składki w przypadku, gdy wystąpi szkoda powodująca utratę zniżki.
PZU Ochrona Zniżek skierowana jest do osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, które posiadają co najmniej 10% zniżki za bezszkodową jazdę, są właścicielami pojazdu, leasingobiorcami lub kredytobiorcami zawierającymi umowę OC lub AC w PZU SA. Nowa oferta to gwarancja niezmienności zniżki pomimo wypłaty odszkodowania.
Dynamiczna akcja spotu telewizyjnego rozgrywa się na parkingu w jednym z dużych miast. Bohater filmu rozprawia się ze słupkiem parkingowym – „winnym utraty zniżek”. Spot opowiada historię, która może dotyczyć każdego kierowcy. Rozbity reflektor, wgnieciona lub porysowana karoseria czy zaprezentowane w filmie uderzenie w słupek to sytuacje, których efektem do tej pory zawsze była utrata zniżek. Teraz takie i inne przygody z uszkodzonym samochodem nie muszą być powodem zdenerwowania. Koszty naprawy można pokryć z ubezpieczenia, a zniżki zostają zachowane, jakby szkoda nigdy nie powstała.
Spot radiowy nawiązuje do podobnych sytuacji, które przytrafiają się kierowcom na parkingach w całej Polsce. Powodów stłuczek jest wiele, problemów i reakcji związanych nimi również. Prawo Ironii Losu obowiązuje każdego – długo zbierasz, nagle tracisz. Rozwiązaniem jest PZU Ochrona Zniżek.
Kampania reklamowa będzie obecna w TV, internecie, kinie, radiu, oddziałach PZU oraz w ambiencie.
Autorem kreacji jest agencja reklamowa Leo Burnett. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink a w kampanie w Internecie przygotowały agencje ACR i K2 Internet.
Źródło: PZU