Od 1 sierpnia zarówno obecni, jak i potencjalni klienci korporacyjni Citi Handlowy mogą zgłaszać wszystkie sprawy pod jednym numerem telefonu 801-248-424 i przysyłać maile na stworzony dla nich specjalny adres [email protected].
Wprowadzonym ulepszeniom w obszarze obsługi klienta towarzyszy zmiana nazwy. Dotychczasową nazwę Departament Obsługi Klienta zastępuje nowa, nawiązująca do marki banku – CitiService.
– Wprowadzamy nową nazwę, a standardy obsługi, które tak cenią tysiące naszych klientów, pozostają niezmienne wysokie. Jakość jest szczególnie ceniona w Citi Handlowy, co podkreśla nowa strategia banku, wymieniając ją wśród kluczowych założeń. Serwis obsługi klienta jest jednym z miejsc, gdzie te deklaracje są starannie weryfikowane. Najlepszą rekomendacją są wyniki badań NPS, czyli wskaźnika lojalności klientów i chęć rekomendacji, które regularnie wzrastają i wynoszą dziś 60.9% – mówi Małgorzata Przebindowska, Dyrektor Departamentu Klienta w Citi Handlowy.
Departament Obsługi Klienta w Citi Handlowy to zespół o długiej tradycji i wysokich standardach. Funkcjonująca od szesnastu lat struktura zakłada dedykowanych doradców klienta przypisanych do konkretnych firm oraz możliwość zgłaszania spraw operacyjnych i reklamacji w jednym miejscu. Taki mechanizm przynosi świetne rezultaty- przy 33 400 obsługiwanych przez CitiService rachunkach wyjaśniane jest miesięcznie 15 000 spraw, odbieranych jest 11 000 telefonów i 115 000 maili od klientów.
Źródło: Citi Handlowy