Bank Pocztowy zanotował znaczący przyrost salda w porównaniu z początkiem roku. Na początku 2011 roku saldo depozytów terminowych wynosiło ponad 750 mln zł. W ciągu pięciu miesięcy uległo powiększeniu o prawie 250 mln zł.
Istotny wpływ na wzrost salda miało wciąż rosnące zainteresowanie produktami depozytowymi Banku Pocztowego – liczba podpisanych umów wzrosła z 70 tys. na początku roku do 95 tys. w maju.
Najpopularniejszą obecnie lokatą w ofercie Banku Pocztowego jest lokata 6-miesięczna z codziennym naliczaniem odsetek. W 2011 roku klienci otworzyli ich prawie 50 tys. Pozwalając na osiągnięcie zysku odpowiadającego 6% na tradycyjnej lokacie, jest to najlepsza oferta na rynku lokat półrocznych według rankingów: totalmoney.pl, bankier.pl i Open Finance.
Popularność zdobywa również nowa lokata 3-miesięczna z codziennym naliczaniem odsetek. Klienci Banku Pocztowego mogą również deponować swoje oszczędności na Nowym Koncie Oszczędnościowym oraz lokatach internetowych, dostępnych w sklepie z lokatami Banku Pocztowego www.lokaty-online.pl.
Aktualnie bank prowadzi w mediach promocję lokaty 6-miesięcznej. Od maja trwa kampania reklamowa w telewizji, jak i w prasie. Spot z popularną rodziną Nowaków można zobaczyć m.in. na antenach TVN, TVP i Polsatu, a także na łamach gazet ogólnopolskich i lokalnych. Reklamę stworzyła agencja reklamowa Banah Group. Zakupem mediów dla Banku Pocztowego zajął się dom mediowy Effective Media.
Źródło: Bank Pocztowy