BOŚ Bank rusza z nową kampanią reklamową skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Spoty radiowe, reklamy w prasie i internecie będą promować ofertę finansową dla firm, która powstała we współpracy z ponad kilkuset przedsiębiorstwami.
Na początku roku BOŚ Bank oddał głos przedsiębiorcom, którzy na stronie www.bosbankdlafirm.pl mogli dzielić się swoimi opiniami na temat bankowości dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Między innymi w krótkiej ankiecie, składającej się z 13 pytań, prezesi oraz menedżerowie firm mogli wskazać najistotniejsze z ich punktu widzenia aspekty obsługi oraz oferty bankowej. Celem akcji było jeszcze lepsze zapoznanie się z potrzebami przedsiębiorców, związanymi z finansowaniem dla MSP.
– Inicjatywa spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Zebraliśmy ciekawe sugestie i pomysły od ponad 500 przedstawicieli firm. Możemy powiedzieć, że jesteśmy gotowi! Gotowi z jeszcze lepszą ofertą finansową dla MSP, skonstruowaną na podstawie konkretnych potrzeb przedsiębiorców – mówi Katarzyna Kubicka, Dyrektor Departamentu Marketingu w BOŚ Banku. To właśnie nowa oferta finansowa dla MSP, opracowana we współpracy z firmami, jest głównym przekazem w startującej kampanii BOŚ Banku. – BOŚ po raz kolejny demonstruje, że ambicją banku jest być blisko swoich Klientów. Być blisko, czyli wsłuchiwać się w ich potrzeby związane z ofertą produktową oraz obsługą, ale także na nie aktywnie odpowiadać. Pakiet produktów finansowych promowanych w kampanii, czyli Linia Wielocelowa, Finansowanie od Ręki i Faktoring jest dowodem na to, że BOŚ Bank nie tylko słucha swoich Klientów, ale ich potrzeby wciela w życie – dodaje Katarzyna Kubicka.
Kampania reklamowa we wszystkich mediach rozpoczyna się 9 maja i potrwa do 5 czerwca. BOŚ Bank ze swoimi reklamami będzie obecny zarówno w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych jak: Radio ZET, RMF FM, PiN, TOK FM, TRÓJKA, Chilli ZET, RMF Classic, w tytułach prasowych takich jak m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Puls Biznesu, Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój, Angora, Forbes, Forum a także w innych mediach branżowych i lokalnych. Cała komunikacja będzie wspierana intensywną kampanią internetową. Równocześnie do działań w mediach prowadzone będą akcje mikromarketingowe w oddziałach BOŚ w całym kraju, we współpracy z regionalnymi izbami gospodarczymi.
Kampanię zrealizował Departament Marketingu BOŚ S.A. oraz Agencje: Fat Baby i Brasil. Z kolei Dom Mediowy Equinox Media zaplanował i kupił media. Działania w Internecie prowadzi Agencja ENA.
Źródło: BOŚ