Rusza telewizyjna kampania Citi Handlowy. Spotami z udziałem dziennikarza radiowego Michaela Moritza bank zaprezentuje ofertę kredytu hipotecznego.
Sprawny proces przyznawania i wypłaty kredytu oraz 0 proc. prowizji, a także doświadczenia Michaela Moritza mają przekonać klientów, że uzyskanie kredytu w Citi Handlowy jest jak „walk in a park” (z ang. coś łatwego). Kampania potrwa do połowy kwietnia.
W spotach promujących kredyt hipoteczny Micheal Moritz bawi się dwuznacznością polskich i angielskich powiedzonek. Opowiada, że gdy zamieszkał w Polsce mówiono mu, że aby wziąć kredyt na mieszkanie trzeba się namęczyć „jak koń pod górkę”. Tymczasem okazało się, że jego sąsiedzi wzięli kredyt hipoteczny sprawnie i korzystnie cenowo. „Mówili, że to był dla nich a walk in a park” (z ang. coś łatwego), śmieje się Moritz w nowym spocie banku.
Celem strategicznym Citi Handlowy na ten rok jest wzrost wolumenów. Dlatego naszą kampanię reklamową otwiera spot promujący kredyt hipoteczny, tłumaczy Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu odpowiedzialna za bankowość detaliczną w Citi Handlowy, Filmami reklamowymi z udziałem znakomitego dziennikarza radiowego z lekkim przymrużeniem oka i humorem mówimy o tym jak szybko i niedrogo można uzyskać kredyt hipoteczny w Citi Handlowy. Przekonujemy tym, że Citi Handlowy jest bankiem, który pracuje na konto klienta, na jego komfort, wygodę i jego bezpieczeństwo finansowe, dodaje.
Kampanię reklamową kredytu hipotecznego wspiera konkurs „Zamieszkaj i wygraj”. Na stronie www.zamieszkajiwygraj.pl użytkownicy mogą wybrać, a potem dowolnie zaaranżować jedno z mieszkań w wirtualnym wieżowcu Citi. Dostępne są już nie trzy rodzaje lokali – jak to było w poprzedniej edycji konkursu – ale aż dziewięć typów mieszkań: po małżeństwie z dzieckiem; po strongmenie; po czarodzieju; po „Barbie”; po wynajmie po obcokrajowcu; po babci; po studencie oraz mieszkanie w stylu PRL.
Zadaniem uczestników konkursu „Zamieszkaj i wygraj” jest urządzenie przy wykorzystaniu z góry określonego wirtualnego budżetu jednego z mieszkań. Na dodatkowe wydatki internauci mogą zarobić sprzedając zastane w wybranych przez siebie mieszkaniach meble. Projekty mieszkań internauci mogą oceniać i komentować. Z najbardziej atrakcyjnych i najczęściej komentowanych jury konkursu wybierze zwycięzców. Na najbardziej kreatywnych architektów konkursu „Zamieszkaj i wygraj” czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości ponad 150 tys. zł. Konkursowe projekty na www.zamieszkajiwygraj.pl można tworzyć do 28 kwietnia 2010 roku.
Akcja reklamowa kredytu hipotecznego Citi Handlowy potrwa do 17 kwietnia i obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN7, Discovery, kanały tematyczne Polsat) oraz Internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis.
Źródło: Citi Handlowy