W wakacje sieć KFC wprowadzi nową usługę – Skip The Line. Dzięki niej będziecie mogli ominąć kolejkę do kasy – złożyć zamówienie i dokonać płatności za pośrednictwem aplikacji mobilnej zainstalowanej w smartfonie. Wśród metod płatności będą karty i PayU.
Będzie to pierwsza tego typu usługa na naszym rynku. Aktualnie sieć prowadzi testy m.in. w Szczecinie i Wrocławiu. Dla wszystkich użytkowników zostanie ona udostępniona w wakacje. Za jej pomocą będzie można zamawiać posiłki w 170 lokalach KFC w Polsce. Zasięg ma być systematycznie rozszerzany.
Po uruchomieniu aplikacji, będziecie mogli wybrać posiłek, złożyć zamówienie i dokonać płatności. Możliwy będzie także wybór godziny, na którą posiłek ma być gotowy do odbioru. Po przyjęciu zamówienia, otrzymacie jego numer, a system pokaże szacowany czas przygotowania. Komunikaty o postępach i możliwości odebrania będą wyświetlane na bieżąco na ekranie smartfona i w restauracji.
Dzięki funkcji Skip The Line nie będziecie musieli czekać w kolejce do kasy żeby złożyć zamówienie. Płatności będzie można dokonać z poziomu aplikacji mobilnej. Do wyboru będzie opcja „Płacę z PayU” lub płatność za pomocą karty. W pierwszym etapie działania usługi, KFC udostępni również możliwość zapłaty kartą przy odbiorze.
Na naszym rynku usługa jest nowością. Plany wdrożenia podobnego rozwiązania za granicą ogłosił niedawno McDonald’s. W pierwszej kolejności zostanie ono udostępnione mieszkańcom Stanów Zjednoczonych. Kilka lat temu McDonald’s testował podobny system we Francji. W tym przypadku partnerem wdrożenia miał być PayPal.