mBank został uznany za „Bank Najbliższy Klientowi” w rankingu opublikowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną”. Nagrodę przyznano po analizie oferty, procesów obsługi oraz opinii klientów.
Wysokie noty oraz zwycięstwo w rankingu bank uzyskał zarówno dzięki pozytywnej ocenie kanałów dostępu i jakości obsługi, dokonanej przez ekspertów firmy doradztwa finansowego Expander, jak też pozytywnym opiniom klientów badanych przez Centrum Badań Marketingowych Indicator.
W anonimowym badaniu opinii klientów, przeprowadzanym przez CBM Indicator, mBank uzyskał wysoką ocenę 4,34, co jest wynikiem znacznie powyżej średniej w całej branży, która wynosi 3,95. W badanej grupie znajdowali się Klienci banku, poproszeni o ocenę dotychczasowej współpracy z bankiem.
Drugim filarem przeprowadzonego rankingu była – przeprowadzana przez ekspertów firmy Expander – ocena kluczowych z punktu widzenia klientów elementów obsługi. Ewaluacji poddano mi.in. działalność infolinii bankowych, strony internetowej czy serwisu transakcyjnego, który po raz kolejny został uznany za najlepszy w kraju.
Oba wskaźniki złożyły się na ustalenie końcowej pozycji w rankingu, w którym sukces odniósł mBank, uzyskując pierwszą lokatę.
Tegoroczny tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” ma dla nas wyjątkowe znaczenie, ponieważ właśnie w 2010 roku obchodzimy dziesięciolecie istnienia pierwszego w Polsce banku internetowego. W ciągu tych dziesięciu lat grono naszych klientów urosło do 2,5 miliona i to właśnie oni przedstawili nam pozytywną rekomendację, wysoko nas oceniając – mówi Paweł Kucharski dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej. Zwycięstwo w rankingu jest istotne, ponieważ potwierdza, że z powodzeniem realizujemy misję ułatwiania klientom korzystania z usług bankowych – dodaje Kucharski.
Źródło: mBank