Diners Club International – globalny wydawca kart płatniczych obchodzi 60cio lecie. Z tej okazji polski oddział Diners Club przygotował dla swoich użytkowników specjalną loterię z atrakcyjnymi nagrodami.
Zwycięzca uda się w na 7-dniowy rejs luksusowym statkiem Royal Carribean po Morzu Śródziemnym lub po morzach Azji, a także otrzyma 100 000 mil w programie Miles & More. Dodatkowo w losowaniach comiesięcznych użytkownicy kart mogą wygrać kamery Sony Full HD, a co tydzień zestawy walizek podróżnych Witchen.
Loteria będzie promowana w magazynie dedyklowanym posiadaczom kart – „Diners Club Magazine”, w magazynie linii lotniczych LOT Kaleidoscope, na stronach internetowych banków współpracujących z Diners Club, a także w Internecie – między innymi na portalach biznesowych i lifestyle-owych oraz na Fecebooku. Kreacja kampanii promocyjnej loterii „60lat Diners Club” nawiązuje do nowej globalnej kampanii reklamowej Diners Club pod hasłem „Belong”.
Promocja potrwa do końca lutego 2011.
Źródło: Diners Club