Do tej pory połączenia telefoniczne mogły być wykonywane jedynie za pośrednictwem telefonu – stacjonarnego lub komórkowego, bądź też komunikatorów internetowych.
„Kliknij i dzwoń” jest usługą, która ma szansę zrewolucjonizować rynek telekomunikacyjny w Polsce, dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii. W biznesie kontakt z klientami i kontrahentami powinien być priorytetem. Innowacyjny system komunikacji „Kliknij i dzwoń” umieszczony w witrynie sklepu internetowego lub też stronie firmowej pozwoli na sprawny przepływ informacji z odpowiednimi działami – infolinią, działem handlowym czy działem reklamacji. Klient bez konieczności opuszczania strony internetowej, bez wykorzystywania telefonu i przepisywania numeru może uzyskać połączenie telefoniczne z pracownikami firmy.
„Kliknij i dzwoń” udostępnia wszystkim zainteresowanym klientom rozmowy głosowe, które można przeprowadzać bezpośrednio przez daną stronę internetową. Wystarczy, że w wybranej sekcji własnej witryny umieszczony zostanie przycisk „Kliknij i dzwoń”, a każdy odwiedzający ją użytkownik będzie mógł kliknąć w ikonę i połączyć się z daną firmą lub osobą prywatną. Rozmowy w tej usłudze są przekierowywane na wybraną linię telefoniczną, telefon komórkowy lub komunikator. Jedyne co jest potrzebne do odbycia konwersacji to słuchawki z mikrofonem oraz dostęp do Internetu.
„Dzięki naszej usłudze klient nie musi szukać numeru telefonu do konkretnego działu firmy, tylko jest przekierowany dokładnie do tego pracownika, który odpowiada za kontakty z klientami. „Kliknij i dzwoń” to także znakomita alternatywa lub uzupełnienie dla infolinii typu 0-800, która obniży koszty połączeń.” – mówi Zbigniew Smętek, pomysłodawca przedsięwzięcia oraz Prezes Zarządu I-Trends.
Dzięki technologii, jaką wykorzystuje „Kliknij i dzwoń”, klient ma możliwość śledzenia wszystkich połączeń wykonywanych przez Internet, dodatkowo już wkrótce operator udostępni nagrywanie rozmów oraz pocztę głosową. Usługa może zostać wykorzystana zarówno przez firmy do kontaktów z klientami w celu informacyjnym, jak i właścicieli sklepów internetowych, pizzerii, księgarni i każdej innej działalności, gdzie wykorzystywany jest kontakt z klientem za pomocą strony WWW.
Źródło: CORE PR