LOTOS Paliwa i Alior Bank podpisały umowę dotyczącą wprowadzenia nowego produktu – konta osobistego z programem lojalnościowym LOTOS Navigator.
Klienci, którzy otrzymają dedykowaną kartę debetową, dokonując płatności, będą mogli zbierać punkty korzystając z kart zarówno na 250 stacjach paliw LOTOS, jak również we wszystkich punktach handlowo-usługowych w kraju i na świecie, które akceptują karty Mastercard. W programie LOTOS Navigator wydano dotychczas ponad 1,5 miliona kart. Pierwsze karty dostępne będą już z początkiem lipca 2010 roku.
Wszystkie osoby, które zdecydują się na skorzystanie z wydawanej wspólnie przez LOTOS i Alior Bank karty debetowej oferowanej w ramach programu LOTOS Navigator, zamiast dotychczasowej karty lojalnościowej, zyskają nie tylko nowe możliwości, szybkiego zdobywania punktów, ale także wszystkie korzyści, które oferują konto i karta płatnicza Alior Banku. Nowe konto jest dedykowane zarówno dla dotychczasowej grupy użytkowników kart Navigator, jak i dla osób dotychczas niezwiązanych programem.
Już na starcie będzie można otrzymać w prezencie punkty powitalne. Ponadto klient zyska punkty za płatności bezgotówkowe wykonane kartą w dowolnym punkcie handlowo-usługowym. Klienci będą dodatkowo premiowani, jeśli skorzystają z pożyczki, kredytu samochodowego w Alior Banku oraz kredytu mieszkaniowego. Zgromadzone punkty będzie można następnie wymienić na atrakcyjne nagrody.
Punkty programu Navigator to tylko część korzyści konta z programem LOTOS Navigator. Jego posiadacze nie zapłacą opłaty miesięcznej za prowadzenie rachunku, uzyskają dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce i na świcie za darmo, lokatę nocną oprocentowaną 5% w skali roku oraz dedykowany pakiet usług assistance. Opłata za kartę debetową wyniesie od 5 zł do 9 zł miesięcznie.
– „Nasze firmy stawiają na przejrzystość, bezpieczeństwo, odpowiedzialność i innowacyjność. Na tych filarach opieramy także naszą współpracę” – podkreśla Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa. – „Jednak najważniejsi są dla nas klienci. Wierzę, że przygotowana specjalnie z myślą o nich karta co-brandowa będzie stanowić nową jakość i spotka się z szerokim zainteresowaniem na rynku”.
– Alior Bank poszukuje okazji rynkowych, umożliwiających dotarcie z naszą ofertą do jak najszerszego grona klientów. Dzięki współpracy z firmą LOTOS wzbogacimy program lojalnościowy LOTOS Navigator o zalety konta i karty Alior Banku, co pozwoli nam stworzyć unikalny produkt na polskim rynku – mówi Cezary Smorszczewski, wiceprezes Alior Banku. –Wykorzystując doświadczenie z pracy w firmie paliwowej i w banku wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów – dodaje.
W styczniu 2010 r. minęło czternaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje ponad 300 stacji, dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. LOTOS Paliwa posiada również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.
Źródło: Alior Bank