Na stronie Banku Ochrony Środowiska pojawiło się ogłoszenie o konkursie pod hasłem „Pomaluj nas na nowo”. Przedstawiciele banku nie wykluczają, że prace posłużą jako inspiracja przy nowej kampanii marketingowej.
Zazwyczaj przy projektowaniu nowych elementów identyfikacji wizualnej pracują wynajęte przez banki agencje. BOŚ chce poszukać nowych inspiracji wśród studentów uczelni plastycznych i grafików – osób, które mają „otwarte głowy” na nowe pomysły. Przedstawiciele banku nie wykluczają, że nadesłane przez studentów prace posłużą jako inspiracja przy nowej kampanii reklamowej BOŚ-a.
Copyrights IVG Poland Sp. z o.o.
Prace konkursowe powinny zawierać kreację wizualną (zdjęcie, ilustracja, dodatkowe elementy graficzne) oraz copywriting (hasła reklamowe) dla 2 grup klientów: indywidualnych oraz Małych i Średnich firm. Bank dopuszcza nawet lifting aktualnego logo, jednak jak się dowiedziałem w BOŚ są to bardzo wstępne rozważania. – Bank nie planuje rebrandingu, a jedynie odświeżenie marki – zastrzega rzecznik prasowy BOŚ-a Piotr Lemberg.
Z dołączonego do konkursu briefu dowiemy się, jakie są założenia dla prac konkursowych. BOŚ ma być przedstawiony jako stabilny bank, kojarzony ze środowiskiem i ekologią. W komunikacji należy zaznaczyć, że jest to tradycyjny, polski bank dzięki czemu zapewnia bezpieczeństwo pieniędzy.
Nagrodą jest profesjonalny tablet graficzny.