MojaAviva umożliwia dostęp do ubezpieczeń, inwestycji i kont emerytalnych przez internet – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz z każdego urządzenia – komputera, tabletu lub smartfona. Najnowszym rozwiązaniem cyfrowym wdrożonym przez Avivę jest platforma online do zgłaszania szkód i roszczeń przez klientów.
MojaAviva jest kluczowym elementem strategii cyfryzacji Avivy w Polsce, odpowiadającym na potrzeby klientów powszechnie korzystających z obsługi internetowej i mobilnej w innych branżach. Dostęp do bieżących informacji i korzystnych ofert oraz możliwość samoobsługi w MojaAviva zachęca klientów do częstszych kontaktów z ubezpieczycielem.
– Klienci najczęściej korzystają z możliwości zapłacenia online składki za posiadane polisy, kupują nowe ubezpieczenia, odnawiają polisy, a także zmieniają uposażonych, fundusze i aktualizują swoje dane – mówi Adam Uszpolewicz, prezes Avivy.
Najnowszym rozwiązaniem cyfrowym wdrożonym przez Avivę jest platforma online do zgłaszania szkód i roszczeń przez klientów, dostępna dla użytkowników MojejAvivy. Ma ona na celu zmianę podejścia do likwidacji roszczeń życiowych i szkód komunikacyjnych (AC) na automatyczną likwidację, w przyszłości również kolejnych rodzajów ubezpieczeń.
Rozwiązanie obejmuje:
- uproszczoną ścieżkę rejestracji i likwidacji roszczeń online – dla wybranych świadczeń z ubezpieczeń na życie, takich jak narodziny/adopcja dziecka, śmierć bliskich (małżonek, rodzice, dziecko);
- uproszczoną ścieżkę rejestracji i likwidacji szkód komunikacyjnych – AC;
- responsywny formularz, dostosowany do każdego urządzenia użytkownika (komputer, tablet, telefon);
- informacje online dla klienta o statusie sprawy – w przypadku, gdy klient nie spełnił warunków automatycznej likwidacji;
- informacja online do klienta o potrzebie wykonania jakiejś akcji, np. załączenia wymaganych dokumentów via platforma;
- informacje o historycznych roszczeniach;
- klient za pomocą platformy może załączyć dokumenty, zdjęcia.
Autor: Aviva