Strona internetowa Banku Millennium została uznana za najlepszą w konkursie Best Consumer Digital Banks, organizowanym już po raz dwudziesty przez międzynarodowy magazyn Global Finance. Uznanie zdobyły projekt i funkcjonalności strony internetowej.
– Jesteśmy dumni, że nasza strona internetowa została uznana za najlepszą w tym regionie Europy. Projektowaliśmy ją z niezwykłą starannością, w oparciu o tysiące opinii klientów i potencjalnych użytkowników, zgodnie z najnowszymi cyfrowymi trendami. Dołożyliśmy też wszelkich starań, by strona oprócz funkcjonalności odznaczała się wyjątkowym designem, który docenią użytkownicy. Strona działa w technologii RDW (Responsive Web Design), dzięki której doskonale dopasowuje się do rodzaju ekranu, z którego korzysta użytkownik. Wkrótce będzie działała również w technologii AWD (Adaptive Web Design). Stale dostosowujemy ją też do potrzeb osób niepełnosprawnych. To dla nas ogromna radość, że zyskała uznanie międzynarodowych ekspertów – powiedziała Halina Karpińska, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Banku Millennium.
Zwycięskie banki zostały wybrane przez redaktorów magazynu Global Finance w oparciu o ocenę zgłoszeń, dokonaną przez jury złożone z przedstawicieli firmy Infosys, światowego lidera w dziedzinie konsultingu, technologii i outsourcingu. Pełne wyniki konkursu zostały opublikowane we wrześniowym numerze magazynu Global Finance.
Magazyn Global Finance, wydawany od 1987 roku, ma czytelników w 189 krajach. Odbiorcami Global Finance są prezesi, dyrektorzy generalni, dyrektorzy finansowi, skarbnicy i inni wyżsi urzędnicy odpowiedzialni za podejmowanie decyzji inwestycyjnych i strategicznych w międzynarodowych przedsiębiorstwach i instytucjach. Global Finance ma siedzibę w Nowym Jorku, z biurami w Londynie i Mediolanie.