W ramach aplikacji IKO istnieje możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej. W tym kanale bank sprzedaje już 1 mln biletów kwartalnie. Bank chce namówić kolejnych użytkowników do zakupu biletów i będzie to robił za pomocą nowej promocji.
W wakacje PKO BP udostępnił w swojej aplikacji możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej. Usługa realizowana jest przez moBilet, więc działa w tych miastach, z którymi operator nawiązał współpracę. Łącznie jest to około 100 miejscowości. Bank podał, że kwartalnie sprzedaje 1 mln biletów komunikacji miejskiej w IKO.
Liczba ta z pewnością się zwiększy, bo PKO BP rozpoczął nową promocję. Użytkownicy, którzy dokonają zakupu minimum trzech biletów w IKO, dostaną od banku bonus w wysokości 10 zł. Żeby skorzystać z promocji, wystarczy zarejestrować się na stronie banku i zakupić bilety. Promocja trwa do końca stycznia 2020 r.
Z aplikacji mobilnej IKO aktywnie korzystało na koniec III kwartału 2019 r. 2,4 mln osób. Za jej pomocą użytkownicy wykonali w III kwartale 20 mln przelewów i założyli ponad 133 tys. lokat. Bank ma już 1,6 mln klientów, którzy obsługują swoje finanse wyłącznie za pomocą aplikacji. W żargonie bankowym określane są one terminem mobile only.