W lutym Toyota Bank Polska udostępni swoim klientom płatności Google Pay. Nie jest to jedyna nowość, jaką bank szykuje w obszarze bankowości mobilnej. Wdroży także płatności za bilety komunikacyjne i parkingi. Myśli ponadto nad rozbudową aplikacji „Tankuj korzyści”.
– Za chwilę wdrażamy w Toyota Bank możliwość płatności za pomocą urządzeń mobilnych. Będzie to pierwszy projekt, który otworzy nam drzwi do dalszych prac nad bardziej zaawansowanymi rozwiązaniami – mówi cytowany w komunikacie prasowym Bogdan Grzybowski, prezes zarządu Toyota Bank Polska.
– Niebawem pójdziemy o krok dalej i zaoferujemy klientom zintegrowaną platformę, dzięki której użytkownicy będą mogli korzystać z szerokiego spektrum usług związanych z mobilnością. Zarówno dla nas jak i dla naszych klientów, będzie to przejście na wyższy poziom mobilnej bankowości – mówi Bogdan Grzybowski.
Z informacji, jakie przekazało mi biuro prasowe banku wynika, że już w lutym bank udostępni klientom usługę Google Pay dla wszystkich wydawanych przez bank kart płatniczych. Ponadto w drugiej połowie 2020 r. bank uruchomi płatności mobilne za bilety komunikacji miejskiej i parkingi w aplikacji „Tankuj Korzyści”. Bilety komunikacyjne będzie można kupić dzięki podpiętej karcie i portfelowi opcji płatniczych w rozwiązaniu, które zostanie zintegrowane w aplikacji.
To jednak nie koniec nowości, które zapowiada bank w kontekście aplikacji „Tankuj korzyści”. – Myślimy o tym, aby klient z poziomu aplikacji mógł skorzystać z podstawowych usług bankowych, tj. sprawdzenie salda, historii czy zrealizowanie przelewu – informuje biuro prasowe banku. – Niemniej, z uwagi na to, iż nowy system bankowości internetowej, który został wdrożony w sierpniu 2019 roku jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego (RWD), rozbudowa aplikacji bankowości mobilnej nie jest naszym priorytetowym projektem – dodają przedstawiciele Toyota Banku.