PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeRevolut z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji – zobacz jak wyglądają spoty reklamowe

Revolut

Revolut z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji – zobacz jak wyglądają spoty reklamowe

Informacje 07.09.2023 (11:05) informacja prasowa
Marketing Revolut

Revolut, globalna aplikacja finansowa, z której korzysta ponad 30 milionów klientów na świecie i blisko 3 miliony w Polsce, startuje z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji. Hasłem kampanii, skierowanej do osób, które nie korzystają jeszcze z konta, karty i aplikacji, jest #YourWayIn, czyli Twoje zaproszenie do Revolut. Wśród partnerów, którzy wspierają kampanię w Polsce, jest dom mediowy EssenceMediacom.

100 tysięcy klientów miesięcznie

Do Revolut dołącza ponad 1 milion nowych klientów miesięcznie na świecie i ponad 100 tysięcy w Polsce. Od maja do sierpnia 2023 r. ponad 900 tysięcy klientów płaciło za granicą przy użyciu karty Revolut – wydali w ten sposób ponad 2 miliardy zł. Społeczność klientów Revolut w Polsce zbliża się liczebnie do 3 milionów. Kampania w telewizji ma pomóc ten próg przekroczyć i dotrzeć do odbiorców, którzy nie słyszeli o aplikacji. Firma chce też zachęcić osoby, które podróżowały z Revolut w wakacje, do odkrywania funkcji i usług przydatnych na co dzień, także po urlopie.

“Chcemy, aby każdy posiadacz konta bankowego w tradycyjnym polskim banku korzystał także z drugiego konta – w Revolut. Dzięki temu, nie tracąc niczego, będzie mógł czerpać z dodatkowych benefitów Revolut, których nie znajdzie w żadnym tradycyjnym banku. O tym także jest ta kampania” – podkreśla Wiktor Stopa, Head of Growth w Revolut.

“Polska to nasz trzeci największy na świecie rynek, z potencjałem do dalszego wzrostu. Revolut rozwija się nad Wisłą wielokierunkowo – rośnie liczba kont dla firm, dla klientów indywidualnych, dla dzieci, współdzielonych i inwestycyjnych. Od oficjalnego wejścia Revolut do Polski minęło ponad 5 lat nieprzerwanego wzrostu. Czas jednak dotrzeć do nowych grup odbiorców i uruchomić kolejne silniki wzrostu, w tym pierwszą kampanię w telewizji” – dodał Wiktor Stopa.

Revolut buduje zespół i inwestuje w polski rynek

W związku z uruchomieniem działań płatnych, opartych o współpracę z twórcami i reklamę, do zespołu Revolut w Polsce dołączyło w ostatnich miesiącach troje doświadczonych menedżerów: Zoe Gralińska-Sakai, Creative Marketing Manager CEE (wcześniej w H+K Strategies), Piotr Oleksy, Senior Growth Marketing Manager CEE (wcześniej w PayPal) i Martyna Kłos, Strategy & Operations Manager Polska (wcześniej w Glovo). Za rozwój biznesu w regionie odpowiada Wiktor Stopa i to do niego raportuje zespół.

“Revolut jest na dobrej drodze by stać się najpopularniejszym bankiem w Europie. 30 milionów osób, które nam zaufały, nie musi martwić się przewalutowaniami czy bezpieczeństwem kart jednorazowych podczas zakupów online. Otrzymują cashback od zaprzyjaźnionych z nami marek i korzystają z wielu innych benefitów. Chcemy aby jak najwięcej osób poznało te korzyści, stąd ta i kolejne kampanie” – podkreśla Piotr Oleksy, Senior Growth Marketing Manager CEE w Revolut.

Dotrzeć do milionów odbiorców

W ostatnich miesiącach Revolut, oprócz stałych działań w zakresie performance marketingu, które prowadzi z poziomu londyńskiej centrali, podjął szeroką współpracę z polskimi twórcami. Wśród realizowanych w wakacje projektów znalazły się partnerstwa z gwiazdami polskiego Internetu. Kolejną dźwignią wzrostu, na którą stawia firma są lojalni widzowie polskich kanałów TV.

“Jesteśmy zadowoleni z efektów pierwszych projektów realizowanych z polskimi twórcami, którzy wyróżniają się na tle innych krajów jakościowymi produkcjami i wierną publiką. Działania z twórcami zapewniają nam dotarcie głównie do grupy młodych odbiorców i digital natives. A teraz ruszamy z szeroko zakrojoną kampanią ATL, która skierowana jest do odbiorców w każdym wieku, czyli wielomilionowej widowni polskich kanałów telewizyjnych. Opowiemy o usługach i korzyściach Revolut, które przełamują schematy codziennej bankowości” – powiedziała Zoe Gralińska-Sakai, Creative Marketing Manager CEE w Revolut.

Kampania telewizyjna opowiada zarówno o innowacyjnych usługach, życiowych sytuacjach, w których się one przydają, jak i o zaufaniu, które Revolut zdobył u 30 milionów klientów na świecie. Spoty będą wyświetlane w wiodących kanałach w telewizji oraz w Internecie. Co w nich zobaczymy?

Barwy kampanii

W spotach pojawią się usługi travel & lifestyle, z których bank jest najbardziej znany – o tym, że Revolut to zaufany kompan w podróży nie trzeba zbytnio przekonywać. Zobaczymy też usługi chętnie wykorzystywane przez Polaków pracujących za granicą – błyskawiczne i darmowe przelewy do bliskich w kraju (międzynarodowe przelewy peer-to-peer). Revolut chce być centrum rodzinnych finansów, oferuje konta wspólne i konta dla dzieci, nie zabraknie więc spotu o koncie <18. Metaforą pokonywania barier i udostępniania usług zarezerwowanych w przeszłości dla ekspertów i osób zamożnych jest spot o inwestowaniu. Kiedyś były to usługi skomplikowane, drogie, niedostępne. Dziś, dzięki Revolut, znalazły się w zasięgu ręki milionów Polaków, z dowolnego miejsca, przez telefon, od 1 złotówki.

Lista spotów
Podróże – globtrotter odwiedza kolejne kraje nie martwiąc się o wymianę walut, płaci wszędzie za napoje, jedzenie i drobne zakupy za pomocą Revolut, w pociągu w Indiach, francuskiej piekarni, na targu w Hong Kongu, waluty nie spowalniają go w podróży.
Inwestowanie – na tradycyjny parkiet giełdowy, na którym gęsto od maklerów niespodziewanie przebija się przez ścianę kobieta w szlafroku, w dłoni trzyma smartfon, ona też może inwestować tak jak oni, by kupować akcje nie musi nawet wychodzić z domu.
Rodzinne finanse – chłopiec wpada do zakładu fryzjerskiego i zamawia strzyżenie brody, to tylko jeden włosek, ale bije od niego pewność siebie i samodzielność, za usługę barbera płaci bezstykowo żółtą kartą Revolut <18.
Przelewy zagraniczne – po otrzymaniu prośby na czacie Revolut o poratowanie przy kasie, mężczyzna spieszy z brakującą kwotą i dostarcza przez pół globu brakujące dolary singapurskie na zakup suweniru, tak właśnie, błyskawicznie i bezpłatnie, działają przelewy międzynarodowe z Revolut na Revolut.
Płatności i czat – młoda kobieta siedzi na sofie i na czacie Revolut przypomina znajomej o zwrocie drobnej kwoty, znajoma ćwiczy akurat na stacjonarnym rowerku, ale nie ma wymówek, dostaje ponaglenie na telefon i jednym kliknięciem w aplikacji oddaje pożyczoną sumę.

“Pracujemy nad tym, by Revolut celnie odpowiadał na lokalne potrzeby klientów. Konsumenci w Polsce są świadomi swoich oczekiwań i przyzwyczajeni do stale rozwijającego się rynku. Tuż przed wakacjami wprowadziliśmy bezpłatne przelewy Express Elixir, a kolejne nowości już wkrótce. Chcemy dostarczać wszystko, czego Polacy potrzebują od banku i znacznie więcej, także dzięki ścisłej współpracy z lokalnymi partnerami jak EssenceMediacom w Polsce” – powiedziała Martyna Kłos, Strategy & Operations Manager Revolut w Polsce.

“Revolut tworzy przełomowe rozwiązania w bankowości, a EssenceMediacom w strategii komunikacji, dlatego pasujemy do siebie. Bardzo się cieszymy, że uczestniczymy w realizacji pierwszej kampanii Revolut w Polsce, w dodatku prowadzonej na tak dużą skalę” – powiedział Andrzej Skibniewski, lider zespołu, NB & Client Director w EssenceMediacom Poland.

Narzędzia: telewizja (TVN, Polsat), YouTube, Meta
Ilość spotów: 6 (TV), 10 (YouTube), 5 (Meta)
Długość spotów: 15 sekund (TV), 15 i 20 sekund (YouTube), 6 sekund (Meta)
Link do spotów: LINK
Okres trwania kampanii: od 4 września do 31 października

Zasięg geograficzny: globalna, zlokalizowana dla polskiego rynku
Kraje gdzie kampania wystartowała: UK, Czechy, Niemcy, Hiszpania, Francja, Włochy, Holandia, Szwecja

Kreacja i produkcja: Wieden+Kennedy
Zakup i planowanie mediów: EssenceMediacom (w Polsce i w Europie)

Lokalizacja: LEFT productions
Koordynacja po stronie domu mediowego: Andrzej Skibniewski, NB & Client Director, EssenceMediacom Poland
Performance marketing: in-house

Źródło: Revolut
2023-09-07
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach
13.12.2025 (17:53) – informacja prasowa

Coraz mniej czasu na zakup auta na starych zasadach

11 tys. zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem tego roku korzystając z …

a 0 Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń
13.12.2025 (17:46) – informacja prasowa

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w …

a 0 Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach
13.12.2025 (17:02) – informacja prasowa

Badanie: decyzje ubezpieczycieli często zapadają w silosach

W zarządzaniu roszczeniami ponad 40% respondentów z branży ubezpieczeniowej twierdzi, że decyzje bazują bardziej na …

a 0 Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego
13.12.2025 (17:00) – informacja prasowa

Zmiany w zarządzie ING Banku Śląskiego

12 grudnia 2025 roku, Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego powołała Wojciecha Sieńczyka na stanowisko Wiceprezesa …

a 0 Generali z ratingiem A+
13.12.2025 (16:58) – informacja prasowa

Generali z ratingiem A+

AM Best przyznał Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. rating siły finansowej (FSR) na poziomie A+ (Superior) ze …

a 0 Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS
13.12.2025 (16:57) – informacja prasowa

Edukacyjna gra planszowa od banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS przygotowały nowy materiał edukacyjny dla dzieci od 9. roku życia: grę planszową „Za …

PRNews.pl

Zobacz również

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba placówek bankowych – III kwartał 2025 r.

Placówek bankowych w Polsce nadal ubywa, choć…

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Spór o nagrody w PKO BP. Pracownicy z wypowiedzeniem mówią o „karze za odejście”

Po publikacji artykułu o nagrodach rocznych w…

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

manhee:

Co za idiotyzm: betoniarka, chirurżka, cieślini, drukarka, majsterka, nianiek, rybaczka, szlifierka, tapicerka …

sob., 13 gru 2025 (15:59) • Neutralne nazwy stanowisk obowiązkowe od grudnia

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców