Jeden z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych powierzył agencji ITBC Communication nowe działania, wspierające budowanie rozpoznawalności marki na polskim rynku. ITBC oprócz realizacji działań z zakresu PR korporacyjnego, produktowego oraz doradztwa w zakresie relacji inwestorskich, zajęła się również opracowaniem i wdrożeniem nowej strategii komunikacyjnej i promocyjnej.
Mennica Skarbowa to spółka notowana na rynku New Connect. Głównym obszarem jej działalności jest sprzedaż złota inwestycyjnego, w formie sztabek i monet bulionowych oraz innych metali szlachetnych.
W ramach rozszerzonej współpracy agencja odpowiada za opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacyjnej oraz promocyjnej, która uwzględnia nawiązanie współpracy z ambasadorem marki – Szymonem Marciniakiem, kampanię reklamową oraz przygotowanie nowej strony internetowej, poprzez którą spółka prowadzi sprzedaż swoich produktów online.
Do zadań agencji nadal należeć będą: doradztwo wizerunkowe, bieżące działania komunikacyjne, w tym relacje z mediami, obsługa biura prasowego oraz projektów komercyjnych. Dedykowany zespół ITBC Communication wspierać będzie również Mennicę w prowadzeniu komunikacji skierowanej do inwestorów.
Źródło: ITBC Communication