Bank Millennium utrzymuje wysokie oprocentowanie depozytów i uruchamia nową edycję kampanii oszczędnościowej dla klientów indywidualnych. Teraz nowe środki zgromadzone na Koncie Oszczędnościowym Profit objęte są promocyjnym oprocentowaniem w wysokości nawet 7% w skali roku. Promocji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji.
W ofercie „Nowe środki na Koncie Oszczędnościowym Profit” bank wprowadza oprocentowanie do 7% w skali roku dla nowych środków do 100 000 PLN. Aby uzyskać oprocentowanie premiowe w danym miesiącu kalendarzowym w okresie obowiązywania promocji należy spełnić warunek aktywności na koncie w postaci min. 5 transakcji kartą debetową lub płatności BLIK.
Promocyjne oprocentowanie obowiązywać będzie przez 90 dni od pierwszej wpłaty nowych środków na Konto Oszczędnościowe Profit. Po tym okresie pieniądze na koncie będą objęte standardowym oprocentowaniem dla tego konta, zgodnie z Cennikiem Usług.
Z oferty mogą skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi klienci banku. Warunkiem prowadzenia Konta Oszczędnościowego Profit jest posiadanie konta osobistego w Banku Millennium. Konto Oszczędnościowe Profit można wygodnie założyć przez internet w systemie bankowości elektronicznej Millenet, w bankowości mobilnej oraz w placówkach Banku Millennium. Otwarcie i prowadzenie konta oszczędnościowego jest bezpłatne.
Promocja trwa od 2 października do 10 listopada 2023 roku. Nowe środki to pieniądze przekazane na Konto Oszczędnościowe Profit po dniu badania sald, czyli po 29 września br. Definicja nowych środków wraz ze szczegółami oferty promocyjnej znajduje się w Regulaminie Promocji „Nowe środki na Koncie Oszczędnościowym Profit” edycja 54 dostępnym w placówkach banku i na stronie: http://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/rachunki-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe-profit.
Nową reklamę Banku Millennium będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube https://youtu.be/EsRqlzz4HZ8.Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Bank Millennium