Revolut wspiera 30 edycję kultowego festiwalu w Budapeszcie (7-12 sierpnia 2024) za pomocą technologii procesowania płatności (Revolut Pay), łącząc organizatorów Sziget ze społecznością użytkowników Revolut na Węgrzech i na całym świecie (ponad 10 milionów klientów w regionie CEE), a także przygotowanym specjalnie dla uczestników festiwalu pakietem benefitów i okazji.
Nowa odsłona festiwalu Sziget w roku 2023, z ponad 1000 występów, na 60 scenach, w ciągu 6 dni, zrobiła wrażenie na reprezentujących ponad 100 narodowości uczestnikach. W efekcie, powstało duże zapotrzebowanie na karnety na 2024 rok. By uczcić nawiązane partnerstwo, Revolut i Sziget postanowili zrobić coś specjalnego.
Już w ten weekend, z okazji Black Friday (24-26 listopada 2023) fani festiwalu Sziget na całym świecie będą mieli jeszcze jedną okazję aby kupić bilet na rok 2024 w najlepszej możliwej cenie. Promocja Revolut Black Friday Flash Sale będzie dostępna wyłącznie dla 35 milionów klientów Revolut (oraz osób, które zarejestrują się w Revolut). Dodatkowo, nowi klienci Revolut kupując bilety z pomocą Revolut Pay (na stronie festiwalu) otrzymają 20 € cashbacku (money backu).
„Obserwujemy ogromne zainteresowanie przyszłoroczną edycją Sziget Festival. Przyjmujemy je jako dobrą ocenę innowacji, które wprowadziliśmy w tym roku i planujemy rozwijać w 2024 r. By sprostać skokowym pikom sprzedaży i zapewnić wysoki poziom niezawodności procesowanych transakcji dla naszych fanów na Węgrzech i na świecie, szukaliśmy lepszego rozwiązania. Miło mi przedstawić na naszej festiwalowej scenie nowego partnera, gwiazdę technologii finansowych, Revolut” – powiedział Tamás Kádár, główny organizator Sziget.
“W trakcie dwóch pierwszych kampanii sprzedaliśmy 20 tysięcy karnetów Early Bird w obniżonej cenie na przyszłoroczny Sziget. Nie planowaliśmy kolejnych biletów w cenie Early Bird, ale ze względu na dużą ilość zapytań, zdecydowaliśmy się na niespodziankę – skorzystać z niej mogą tylko klienci Revolut” – dodał Tamás Kádár.
„Misją Revolut jest uwolnić potencjał ekonomii bez granic dla każdego. Dzięki własnej, wysokowydajnej technologii i usługom takim jak Revolut Pay, jesteśmy w stanie sprostać dużym wymaganiom w zakresie procesowania transakcji na platformach biletowych (największe wydarzenia sportowe i festiwale muzyczne jak Sziget na Węgrzech), na platformach e-commerce (jak sklep online A1 Hrvatska Telecom w Chorwacji) czy też w trakcie ogólnonarodowych, telewizyjnych akcji charytatywnych (jak RTÉ Toy Show Appeal w Irlandii). Jesteśmy dumni, że możemy wspierać marki i działania, które są ludziom bliskie. Sziget Festival z pewnością jest jednym z nich i cieszymy się z nowego partnerstwa” – powiedział Antoine le Nel, Vice President Growth i Partner w Revolut.
“Społeczność klientów Revolut na Węgrzech przekroczyła niedawno 1 milion osób i stale rośnie. W krajach regionu Środkowo-Wschodniej Europy (CEE) mamy już ponad 10 milionów klientów. Na świecie łączymy dzięki aplikacji 35 milionów klientów z ich bliskimi i przyjaciółmi oraz ulubionymi markami. Sziget to z kolei gwiazda wśród europejskich festiwali muzycznych. To jedno z największych tego typu wydarzeń na świecie, które co roku gości na wyspie Óbudai-sziget na Dunaju ponad 400 tysięcy uczestników. Cieszę się, że marka Revolut wpisze się w te pozytywne doświadczenia. Pomożemy w wygodnych płatnościach 1-kliknięciem za bilety, rezerwowaniu hoteli i atrakcji, wymianie walut, dzieleniu rachunków, monitorowaniu wydatków i zarządzaniu festiwalowym budżetem z pomocą innowacyjnych funkcji z których znany jest Revolut” – powiedział Tamás Léder, country manager Revolut na Węgrzech.
Podczas Revolut Black Friday Flash Sale, między 24 a 26 listopada będzie można jeszcze raz kupić bilety na Sziget Festival w obniżonej cenie Early Bird (269 € za 6-dniowy Full Festival Pass). Tym razem jednak jest to promocja wyłącznie dla klientów Revolut (nowi klienci Revolut otrzymają dodatkowo 20 € cashbacku). To dopiero początek serii specjalnych promocji i benefitów, do których dostęp otrzymają w tym roku fani Sziget Festival.
Źródło: Revolut