PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeAplikacja Klarny wygenerowała dla polskich e-sklepów transakcje sprzedaży o wartości 20 mln zł

Klarna

Aplikacja Klarny wygenerowała dla polskich e-sklepów transakcje sprzedaży o wartości 20 mln zł

Informacje 21.10.2024 (13:09) informacja prasowa
Kredyty Klarna

Klarna, międzynarodowy licencjonowany bank, dający dostęp do elastycznych metod płatności, a także zaawansowana aplikacja do robienia zakupów online, w ciągu pierwszych 9 miesięcy br. wygenerowała dla swoich sklepów partnerskich transakcje o łącznej wartości przekraczającej 20 mln złotych.

fot. Klarna

Badanie Klarny “Shopping Pulse” pokazuje, że już niemal 36% polskich konsumentów wyszukuje produkty, przeglądając strony internetowe lub aplikacje, co sprawia, że aplikacja Klarny staje się świetnym źródłem pozyskiwania ruchu dla e-sklepów. Czwarty kwartał, gdzie pojawi się Black Friday oraz Boże Narodzenie, jest doskonałym okresem, żeby sprawdzić skuteczność rozwiązań Klarny w obszarze pozyskiwania nowych klientów.

Klarna oferuje sprzedawcom już nie tylko metody płatności odroczonych, ale również rozbudowany ekosystem reklamowy – program afiliacyjny, porównywarkę cenową, a także działania w CRM-ie czy też atrakcyjne miejsca w aplikacji, w których e-sklepy mogą promować swoją ofertę i budować świadomość marki wśród konsumentów. Klarna wprowadza innowacyjne rozwiązania, które mają na celu zwiększenie widoczności sprzedawców na każdym etapie procesu zakupowego. Dostępne są różne kanały promocji – od tradycyjnych działań afiliacyjnych, po sponsorowane treści skierowane do konkretnych grup użytkowników, a także newslettery cyklicznie wysyłane do najbardziej aktywnych użytkowników.

Klarna oferuje również rozbudowany system rabatów i zniżek, który jest automatycznie stosowany na etapie płatności za produkt, niezależnie od opcji zapłaty jaką wybiera konsument. Dedykowane kody rabatowe w aplikacji mogą przekładać się na zniżki nawet do -33 proc. Daje to sklepom możliwość wpływania na decyzje klientów, powodując wzrost konwersji, a także zwiększając liczbę powracających kupujących.

Dzięki współpracy z największymi sieciami afiliacyjnymi jak AWIN, CJ czy Tradedoubler, Klarna może dać e-sklepom dotarcie do milionów konsumentów w Polsce, ale również w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech czy we Włoszech. Wiele polskich sklepów już teraz korzysta z Klarny nie tylko jako metody płatności, ale również jako jednego z kluczowych kanałów pozyskiwaniu ruchu. Żeby zacząć korzystać z Klarny wystarczy zgłosić się do sieci afiliacyjnej, z którą sklep współpracuje.

Wartość koszyków zakupowych w sklepach, które decydują się na współpracę z Klarną rośnie nawet o 25-30 proc. w skali roku. Zwiększa się też frekwencja, czyli liczba osób odwiedzających strony partnerów – z aplikacji Klarny konsument może przenosić się bezpośrednio na stronę wybranego sklepu. E-sklepy działające w ekosystemie Klarny zyskują też dostęp do ogromnej liczby danych, dzięki czemu są w stanie szczegółowo przeanalizować każdą transakcję i śledzić zachowania konsumentów.

W Klarnie potrafimy realnie zoptymalizować biznes naszych partnerów. Doskonale rozumiemy cykl zakupowy – od momentu, kiedy klient zobaczy reklamę, aż do finalizacji zakupu. Te cenne informacje umożliwiają tworzenie spersonalizowanych strategii marketingowych, które lepiej odpowiadają na potrzeby klientów. W rezultacie, marki mogą zwiększyć swoją sprzedaż, poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów, a przede wszystkim budować z nimi trwałe relacje. Poprzez targetowane kampanie i bogaty ekosystem narzędzi reklamowych, jesteśmy w stanie bardzo sprawnie przekierowywać ruch z naszej aplikacji bezpośrednio na strony e-sklepów – mówi Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz, CEE Klarna Media Manager.

Dzięki współpracy z Klarną w obszarze Comparison Shopping Service, właściciele e-sklepów mogą uniknąć 20% opłaty CPC pobieranej przez Google Shopping. Dzięki temu są w stanie zmaksymalizować budżet reklamowy, uzyskać lepsze stawki, podwyższać współczynniki klikalności i wyświetleń, tym samym zwiększając rentowność i efektywność kampanii reklamowych.

Klarna dociera obecnie w Polsce do 2,5 mln aktywnych użytkowników, z czego ponad pół miliona odwiedza co miesiąc i używa aplikacji do robienia zakupów internetowych. Usługi Klarny dostępne są już w 10 tys. polskich e-sklepów. Klarna przekierowuje ruch ze swojej aplikacji do takich marek jak między innymi CCC, Sinsay, Zalando Lounge, Nike, Eobuwie czy Answear.

Źródło: Klarna

2024-10-21
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Marek Gieorgica

Marek Gieorgica

Członek Zarządu, Clear Communication Group Marek Gieorgica…

Artur Mojecki

Artur Mojecki

Artur Mojecki, Prezes Zarządu Dom Finansowy QS…

Iwona Drabot

Iwona Drabot

Właścicielka PR Boutique, niezależny doradca PR, wcześniej…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców