PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeCo drugi użytkownik aplikacji VeloBanku aktywnie korzysta z VeloKorzyści

VeloBank

Co drugi użytkownik aplikacji VeloBanku aktywnie korzysta z VeloKorzyści

Informacje 17.10.2025 (03:57)
KontaMarketing VeloBank

Ponad połowa klientów VeloBanku zwiększyła swój poziom korzyści w programie lojalnościowym VeloKorzyści. Więcej niż co trzeci uczestnik (38%) awansował na wyższą pozycję już w pierwszych dniach od dołączenia. Klienci zdobywają punkty za transakcje, spośród których najpopularniejsze to: płatności kartą debetową, kredytową, BLIKIEM, VAS-y oraz operacje w VeloKantorze.

Program lojalnościowy VeloKorzyści ma już rok. Od początku jest on dostępny w aplikacji mobilnej VeloBanku. Opiera się na mechanizmie zbierania punktów, które pozwalają osiągać cztery poziomy. Działa w myśl zasady: im więcej bankujesz, tym więcej zyskujesz – częstsze korzystanie z aplikacji, karty czy BLIKA przekłada się na  szybszy awans i więcej profitów: wyższy cashback, oferta kredytowa z obniżonym oprocentowaniem oraz zniżki na ubezpieczenie OC/AC. Program wciąż ewoluuje i dostosowuje się do potrzeb klientów.

– Widzimy wyraźny wzrost aktywności osób korzystających z programu, a szybkie awanse w poziomie benefitów pokazują jego realne wsparcie w codziennym życiu. W VeloBanku stawiamy na wygodę i rozwijamy rozwiązania obejmujące: finanse, zdrowie, zakupy oraz podróże. Słuchamy sugestii klientów i dzięki nim wprowadzamy zmiany, np. cashback, który można wykorzystać nie tylko jako voucher na platformie zakupowej VeloMarket, ale również przelać bezpośrednio na swoje VeloKonto i skorzystać z niego dowolnie, według potrzeb i uznania – mówi Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszarem Transformacji Kanałów Cyfrowych.

VeloKorzyści w liczbach

Dane VeloBanku wskazują, że użytkownicy VeloKorzyści korzystają z bankowości mobilnej i jej usług aktywniej niż przed dołączeniem do programu. Najwięcej punktów zdobywają za codzienne czynności: wpływy na konto (81% uczestników), płatności kartą debetową (76%) oraz BLIKIEM (73%). Coraz więcej osób zdobywa punkty również poprzez oszczędzanie, bo od początku programu połowa użytkowników zapewnia regularnie środki na koncie oszczędnościowym. Miesięcznie już co 13. klient punktuje również za wpłatę na konto świadczenia Rodzina 800+.

O rosnącej aktywności uczestników VeloKorzyści świadczy fakt, że wśród klientów, którzy podnieśli swój poziom, 38% z nich zrobiło to już w pierwszych 30 dniach, 64% w ciągu 60 dni, a 80% w ciągu 90 dni. To pokazuje, że program skutecznie motywuje do regularnego korzystania z usług bankowych, a awans w poziomie korzyści zachęca do jeszcze większego zaangażowania. Przykładem rosnącego zainteresowania programem jest Pakiet Medyczny. Jego popularność wzrasta średnio o 15% miesięcznie.

Najpopularniejsze usługi

Jakie usługi w ramach VeloKorzyści najbardziej cenią klienci? Statystyki pokazują, że coraz chętniej korzystają z funkcji „Moje rachunki”, dzięki której w prosty sposób mogą opłacać faktury i zarządzać domowym budżetem. Wykorzystanie tej usługi rośnie średnio o 12% miesięcznie, a uczestnicy od drugiego poziomu otrzymują 5% cashbacku za jej używanie. Popularnością cieszą się również płatności za usługi transportowe: bilety komunikacyjne, parkingi, autostrady, winiety, dzięki którym klienci zyskują do 20% zwrotu za płatności. Dzięki aktywnemu korzystaniu z tych usług, klienci mogli w ciągu roku zyskać nawet 600 zł cashbacku.

Kto korzysta z programu?

Analiza użytkowników pokazuje, że VeloKorzyści szczególnie trafiają do osób młodszych i aktywnych zawodowo. Najliczniejszą grupę stanowią klienci w wieku 25-44 lata. Najwięcej uczestników mieszka w województwach mazowieckim i śląskim. Wśród korzystających z programu nieznacznie przeważają mężczyźni, którzy stanowią 54% wszystkich użytkowników, a różnice między mieszkańcami małych i dużych miejscowości są niewielkie. To dowód, że program jest uniwersalny i odpowiada na potrzeby szerokiej grupy klientów, niezależnie od płci czy miejsca zamieszkania.

Jak dołączyć?

Aby dołączyć do VeloKorzyści, najłatwiej jest po prostu otworzyć VeloKonto i aktywować program w aplikacji. Dla tych, którzy jeszcze nie skorzystali z oferty, bank ma dobrą wiadomość. Obecnie trwa promocja „Max VeloKorzyści Na Start”. Promocja obowiązuje od 1 sierpnia 2025 r. i jest dostępna dla osób, które nie posiadały konta osobistego w VeloBanku od 31 grudnia 2022 r. do dnia poprzedzającego jej rozpoczęcie. Nowi klienci, którzy założą VeloKonto i aktywują program do 31 października, otrzymują od razu dostęp do 4. poziomu na trzy pełne miesiące kalendarzowe, aby od początku korzystać ze wszystkich przywilejów.

Źródło: VeloBank

2025-10-17
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców