Komisja Smart Card Alliance`s Contactless and Mobile Payment opublikowała wyniki nowego badania zatytułowanego „Najlepsze metody stosowane przez dostawców i akceptantów kart płatniczych w dziedzinie promocji użycia płatności bezstykowych”.
Projekt ma na celu pokazać w jaki sposób propagowane jest użycie tego typu nowoczesnej metody płacenia za produkty i usługi. Jest to o tyle istotne, że – jak mówi Randy Vanderhoof, dyrektor wykonawczy Smart Card Alliance – „w ciągu ostatnich pięciu lat płatności bezstykowe stały się najszybciej rozwijającą się technologią płatniczą”.
Szczegółowa analiza takich metod promocji, jak marketing wirusowy, kampanie informacyjne, targetowanie produktu na konkretną grupę społeczną, użycie różnych nośników reklamowych itd. Ma na celu przygotowanie rynku na nadejście kolejnego etapu nowoczesnych technologii płatniczych. Będą to telefony dostosowane już w swoim założeniu do obsługi komunikacji radiowej bliskiego zasięgu (NFC – Near Field Communication).
Źródło: Przegląd Finansowy Bankier.pl