Z dniem 1 września 2009 r. Eliza Durka objęła stanowisko Dyrektora Biura Komunikacji Marketingowej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Eliza Durka jest doświadczonym menedżerem, ekspertem w zakresie kapitału społecznego, mediów, komunikacji społecznej i marketingu.
Przez ostatnie półtora roku była członkiem Zespołu Doradców Strategicznych Premiera RP, działającego pod kierownictwem ministra Michała Boniego, w którym odpowiadała za obszar kapitału społecznego (zaufanie społeczne, potencjał kreatywny Polski, wizerunek Polski, debata publiczna, media i nowe technologie, kultura). Jest współautorem projektu i raportu „Polska 2030.Wyzwania Rozwojowe”. Wcześniej była m.in. szefem marketingu i komunikacji w jednej z wiodących firm doradczych w zakresie audytu i konsultingu gospodarczego, redaktor naczelną i dyrektorem wydawniczym Warsaw Business Journal, współtworzyła redakcję ekonomiczną TVN24 oraz pracowała jako dziennikarz ekonomiczny w Gazecie Wyborczej. Jest
absolwentką Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją historii idei.
Źródło: GPW