Bank BGŻ uruchomił nowy serwis internetowy. Portal, poza nowoczesnym układem graficznym, przejrzystą i intuicyjną nawigacją, ma pełnić rolę narzędzia zakupowego dla klientów.
– Przygotowanie nowej strony internetowej związane jest z realizacją nowej strategii banku, która została przyjęta w ubiegłym roku. Tworzymy w ten sposób nowy kanał do sprzedaży naszych produktów i usług. Jesteśmy przekonani, że zwiększenie satysfakcji klientów przełoży się na realizację celów biznesowych naszego banku – powiedział Michał Gajewski, Wiceprezes Zarządu Banku BGŻ.
Nowe podejście do sprzedaży polega na zapewnieniu odbiorcom narzędzi, które wspomogą decyzje zakupowe. – Chcemy w ten sposób dotrzeć do jak najszerszego grona klientów, umożliwiając im dokonanie wyboru produktu i złożenia wniosku bez konieczności wychodzenia z domu – dodała Agnieszka Jamiołkowska, Dyrektor Departamentu Internetowych i Wirtualnych Kanałów Dystrybucji Banku BGŻ. Kolejnym krokiem będzie wdrożenie wniosków on-line i rozbudowanych kalkulatorów kredytowych z możliwością wnioskowania o produkt.
Nowy serwis dostępny pod adresem www.bgz.pl podzielony jest na trzy główne sekcje: „Dla Ciebie”, skierowaną do klientów indywidualnych, „Dla Firm”, przeznaczoną dla przedsiębiorców oraz „Dla Rolnictwa”, dedykowaną segmentowi agrobiznesu. Dodatkowe funkcjonalności to usprawniony system nawigacji, interaktywna mapa oddziałów i bankomatów oraz rotacyjny system reklam. Portal posiada także serwis ekonomiczny zawierający m.in. bieżące kursy walut, analizy makroekonomiczne, komentarze i prognozy rynkowe, a także strony biura maklerskiego, funduszy unijnych oraz leasingu.
Źródło: Bank BGŻ