SKARBIEC TFI uruchomił już drugą edycję programu edukacyjnego dla dystrybutorów funduszy inwestycyjnych – Ligę Dystrybutorów. Patronat medialny nad przedsięwzięciem objął miesięcznik Forbes.
Liga Dystrybutorów jest projektem szkoleniowym skierowanym do osób zajmujących się dystrybucją funduszy inwestycyjnych. Projekt przedsięwzięcia zakłada równoległe prowadzenie dwóch konkursów, Konkursu Inwestycyjnego i Konkursu Edukacyjnego.
W ramach Konkursu Inwestycyjnego, każdy z uczestników otrzymuje „wirtualne” 100.000 zł, które w okresie trwania konkursu inwestuje w fundusze Skarbiec TFI. Zwycięzcą konkursu zostanie uczestnik, który osiągnie najwyższą stopę zwrotu w okresie trwania konkursu.
Konkurs Edukacyjny polega na sprawdzaniu wiedzy uczestników z zakresu zasad funkcjonowania rynków finansowych, teorii inwestowania oraz znajomości funduszy SKARBIEC TFI.
Na uczestników czeka pula 170 nagród, w tym FIAT 500 jako nagroda główna w konkursie inwestycyjnym, jednostki uczestnictwa funduszy Skarbca i prenumeraty miesięcznika FORBES.
„Ogromne zainteresowanie jakim cieszyła się poprzednia edycja Ligii Dystrybutorów, skłoniła nas do uruchomienia drugiej edycji, tym samym przedsięwzięcie wchodzi na stałe do kalendarza naszych aktywności edukacyjnych, skierowanych do podmiotów prowadzących dystrybucję funduszy SKARBCA. Nowoczesna i unikalna formuła Ligi Dystrybutorów, która łączy w sobie elementy rozrywki i współzawodnictwa z możliwością wygrania atrakcyjnych nagród, zwiększa zarówno poziom wiedzy o funduszach SKARBIEC jak i zasad funkcjonowania rynków finansowych” – powiedział Piotr Bieńkuński, członek zarządu SKARBIEC TFI.
Konkursy w ramach Ligi Dystrybutorów potrwają do 5 czerwca 2009r.
Źródło: Skarbiec TFI