Komentarze eksperckie, wypowiedzi prezesów i statystyki związane z działalnością ubezpieczeniową. Te i inne informacje można znaleźć w „PZU INFO” – newsletterze adresowanym tylko do dziennikarzy. We wtorek Biuro Prasowe Grupy PZU rozpoczęło wydawanie biuletynu.
Newsletter, który będzie się ukazywał co dwa tygodnie pod nazwą „PZU INFO” ma być dla dziennikarzy dodatkowym źródłem informacji na tematy ubezpieczeniowe. Biuletyn został podzielony na kilka sekcji, m.in.: „Okiem eksperta”, „Zarząd online”, „Wokół tematu”, w których wypowiadają się pracownicy jak i przedstawiciele zarządów PZU SA i PZU Życie. Obok komentarzy eksperckich w newsletterze można znaleźć dane statystyczne związane z działalnością firmy, podsumowanie ostatnich komunikatów prasowych PZU oraz informacje o wydarzeniach kulturalnych wspieranych przez Grupę PZU.
Każde wydanie „PZU INFO” poświęcone będzie jednemu wybranemu zagadnieniu. Pilotażowy numer zdominowała tematyka związana z przestępczością ubezpieczeniową.
Artystycznym walorem newslettera będzie rysunek satyryczny autorstwa Marka Raczkowskiego, przygotowany specjalnie dla PZU i pod kątem newsów zamieszczanych w danym numerze „PZU INFO”.
„Komentarze autorstwa ekspertów największej grupy ubezpieczeniowej w Polsce mogą być dla dziennikarzy nieocenioną pomocą i inspiracją w ich codziennej pracy. Naszą ambicją jest także zwracanie uwagi mediów na zagadnienia istotne z perspektywy całej branży ubezpieczeniowej. Przykładem niech będzie kwestia przestępczości ubezpieczeniowej, którą poruszamy w pilotażowym wydaniu PZU INFO” – powiedział Michał Witkowski, dyrektor Biura Prasowego i rzecznik prasowy Grupy PZU.
Wydawcą newslettera jest Biuro Prasowe PZU. Aby go otrzymywać, należy wysłać e-mail pod adres: [email protected]
Źródło: PZU