CU Direct promuje w ten sposób assistance navi – nowy wariant ubezpieczenia assistance, wprowadzony 5 listopada. Obejmuje on pomoc informacyjną w zakresie określenia drogi do celu, a także informacji o trasie podróży.
Nawigacja to kolejna promocja w CU Direct. Poprzednio proponowała klientom OC za złotówkę, Markę miesiąca czy też Bezpieczne wakacje z CU Direct.
– Jesteśmy szczególnie zadowoleni z październikowej promocji „OC za złotówkę”. Wzbudziła ona bardzo duże zainteresowanie. Osiągnęliśmy najlepszą miesięczną sprzedaż od początku działalności. Pobiliśmy też rekordy sprzedaży dziennej i liczby wykonanych kwotacji – podkreśla Elżbieta Wójcik, wiceprezes majątkowego Commercial Union, odpowiedzialna za CU Direct.
Pracujemy nad kolejnymi promocjami. Nie tylko zwiększają one sprzedaż, ale przyciągają uwagę kierowców do ubezpieczeń direct. Chcemy kształtować nawyk poszukiwania lepszej oferty ubezpieczenia przez telefon lub w internecie. W Polsce są miliony klientów, którzy mogliby za tę samą składkę otrzymać szerszą ochronę i znacznie lepszą obsługę, lub też kupić taniej ubezpieczenie o parametrach podobnych do posiadanego obecnie – dodaje Elżbieta Wójcik.
W lipcu br. Research International Pentor przeprowadził badanie satysfakcji klientów dla CU Direct. Respondenci, którzy skorzystali z ubezpieczenia w CU Direct, uważają, że jest ono atrakcyjne finansowo w porównaniu z ofertą innych towarzystw i warte swojej ceny. Całkowity poziom satysfakcji z usługi CU Direct na skali 1-10 (1 – całkowity brak zadowolenia, 10 – całkowite zadowolenie) został oceniony na 8 pkt. Klienci deklarują wysoki poziom satysfakcji z procesu likwidacji szkód komunikacyjnych. Doceniają łatwość zgłoszenia szkody oraz proces naprawy w certyfikowanej sieci serwisów CU Direct. Zarówno sposób likwidacji szkody jak i szybkość procesu uzyskały bardzo wysokie rezultaty – odpowiednio 9,5 i 9,6 pkt. na 10-stopniowej skali zadowolenia. Jeśli wśród klientów rozpowszechni się opinia, że wyróżniamy się pod względem likwidacji szkód, możemy być pewni sukcesu – komentuje wyniki Elżbieta Wójcik.
W październiku CU Direct zostało uznane za najlepszą firmę oferującą ubezpieczenia komunikacyjne w dorocznym cyklu Najlepszy partner w biznesie, publikowanym w miesięczniku „Home & Market”.
Atuty oferty CU Direct
W skład pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych CU Direct wchodzą: ubezpieczenie OC, AC, assistance, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i ubezpieczenie ochrony prawnej. Pakiet ma charakter modułowy – klient dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb.
Najbardziej istotne cechy tego pakietu z punktu widzenia klientów to:
– możliwość ubezpieczenia dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata)
– 2 lata gwarancji na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct (ponad 360 punktów w całym kraju)
– odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy
– suma ubezpieczenia nie jest pomniejszana o wartość wypłaconego odszkodowania
– samochód zastępczy na czas naprawy w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct
– szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w – ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski)
– przyjazne dla klienta ogólne warunki ubezpieczenia (OWU): zamiast żargonu, gwiazdek-odnośników i drobnego druku – prosty język i wytłuszczenia najistotniejszych zapisów.